
seen from Brazil
seen from United States
seen from Malaysia
seen from Australia

seen from Switzerland
seen from Yemen
seen from United States

seen from United States
seen from United States
seen from Brazil

seen from United States
seen from United States
seen from Philippines
seen from Malaysia
seen from United States
seen from Malaysia

seen from United States

seen from Malaysia
seen from United States
seen from United States
Dünyanın kaç harikası var biri de yansımalar. . . . .
Ihlamur ağacı dolu bir sokaktan geçerken, yağmur yağıyor ve ıhlamurun o baygın kokusu ile yağmurdan sonra gelen toprak kokusu birleşiyor ve ben hasan hüseyin ‘’haziranda ölmek zor’’ derken neden bahsettiğini anlıyorum. Ve bayram kurusun diye toplanıp her yere serilen ıhlamur dallarından sebep benim için erken bitiyor. . . .
Birkaç milyon insan arasında sanki kırık bir kayığa binmiş ve denizde kaybolmuş gibi. . . .
Uzun zamandır Yeditepe İstanbul üzerine bir şeyler söylemek istiyordum bu fotoğrafta vesile olsun.11-12 yaşlarındaydım ilk izlediğimde bu diziyi. Sonra 20lerin başlarında tekrar hatırlattım kendime. İzleyenler bilirler, kendimi bahçedeki sandal kadar anlamsız hissettiğim bu zamanlar tekrar izlemek ihtiyaç halini aldı. Gelecek kaygısının yerini yaşamak kaygısına bıraktığı şu günlerde bir kaçış belki. Özlediğimiz, aradığımız samimiyet. Artık böyle diziler yok. İçinde şatafat, entrika, gerçek dışı ilişkiler, saçma sapan diyaloglar, magazinel olaylar dolu. Karakterlerin bir duruşu yok. İçtenlikten ve samimiyetten uzak. Aradan bunca zaman geçmiş olmasına rağmen insan özlüyor bu mahalleyi. Havva anayı özlüyor. Konuşsak halden anlar dedirtiyor. Ali'yi özlüyorsun gözlerinin içine bakıp beraber susmak istiyorsun. 'Bu hayatta tek kaybolan sen değilsin' demek istiyorsun. Madem bizim istediklerimiz olmuyor, hayatın istedikleri olsun dedikçe de Önem geliyor aklımıza. Hayatımın en önemli zamanları bu dizi. Bir gün yolum İzmir e düşecek ve ben ilk olarak saygı duyduğum, işine, emeğine hayranlık beslediğim Yeditepe İstanbul’un yaratıcısının yolunu tutup yazılış hikayesini bir de ondan dinleyeceğim. Bazı şeylerin iyisi yapılamıyor artık ya da biz o şeyleri hakkedecek kadar iyi değiliz bilemiyorum. . .
' Çok hastaysam demekki Ne diyoruzz o vakit Bir #papatya çayı iç kendine gel hacı :) . Sonbahar renkleriyle karismis hos bi 3 lu bokeh şeysi oldu sanki :) . Hepinize huzurlu geceler dilerim Sakın hasta olmayın Sıkı giyinin havalar tam geciş zamanında Bol bol ıhlamur için Geceleri ustunuzu ortun Yurtta kalanlar oda camlarini araliklarla acin toplu oda hastaligi yasamamak adina :) Saglikla kalın :) . . #fotosentez @fotosentez #agaleri @a.galeri #vscogood #_vscogood_ @_vscogood_ @photomondial #photomondial #photoworld @photoo.worldd @vscocamturkey @vscocamturkey @vscocamgood (Evliya Celebi / Meram)
' İlahiyat siralarinda instameet olur mu ? Biz @ruzeninf ile yaptik oldu :) harika ve bol Orhan Çeker'li e tabi bi o kadar İslam Hukuklu bi gun gecirdik :) Diyebilirsiniz ki insan instagramdan tanstgi kisiyle boyle sevindirik anlar nasil yasar :) Samimi insanlara denk getiriyosa Rabbim demek ki :) & | Huzurlu Akşamlar | . . #fotosentez @fotosentez #agaleri @a.galeri #vscogood #_vscogood_ @_vscogood_ @photomondial #photomondial #photoworld @photoo.worldd @vscocamturkey @vscocamturkey @vscocamgood (Evliya Celebi / Meram)
' Basit bir turku ogrenip koylunun birisinden Yollar boyunca hep onu,durmadan onu soylesem Issız tepelerde güneşe bakip saati tahmin etsem Haberim olmasa hic persemben,pazartesiden.. . |TurgutUyar| . . #fotosentez @fotosentez #agaleri @a.galeri #vscogood #_vscogood_ @_vscogood_ @photomondial #photomondial #photoworld @photoo.worldd @vscocamturkey @vscocamturkey @vscocamgood (Krupp-Park)