Sokak Nöbetçileri 2 bitti.Rahatlama ve boşluk hissini aynı anda hissediyorum.Wattpad'de 3.kitap yazılmaya başlandı ama sanırım biraz başka kitaplarla kafayı dağıtıp sakin kafayla başlamak gerek:)Ama gerçekten artık hayatımın bir parçası olmuştu.Sonunda hüngür hüngür ağladım.Aslım naptın sen yaaa cidden çok güzeldi aşık oldum kitabaa😚💜O zaman bizim dünyamızda ~Hiç bir zaman son olmayacak~ olsada bu şarkıyla sonlandıralım;











