Biltur i Skogen
två flickor och en man kör öppen bil i skog, sidoprofil så att hela bilen syns
#Biltur #i #Skogen
seen from China
seen from Indonesia
seen from China
seen from United States
seen from United States
seen from China
seen from United States
seen from Türkiye
seen from China
seen from China
seen from Indonesia
seen from Germany
seen from United States
seen from Belarus

seen from Netherlands

seen from Malaysia
seen from Hong Kong SAR China
seen from China
seen from United States

seen from Indonesia
Biltur i Skogen
två flickor och en man kör öppen bil i skog, sidoprofil så att hela bilen syns
#Biltur #i #Skogen
Kleopatra på Biltur. To forestillinger igjen, Mandag 18 og Tirsdag 19. @gamla_oslo #kleopatra #biltur #forestilling #humor #latter #teater (ved GAMLA Konsert & Scene) https://www.instagram.com/p/B43GE1Np8PW/?igshid=14kzz3cotn79d
To forestillinger igjen, Mandag 18 og Tirsdag 19 @gamla_oslo #kleopatra #forestilling #humor #latter #biltur #teater (ved GAMLA Konsert & Scene) https://www.instagram.com/p/B43FYxCpcEo/?igshid=4r36af8kc9ze
Laks med Rødbetar, Rekesmørbrød med stekt løk og Karbonadesmørbrød med Sitron på..
Laks med Rødbetar, Rekesmørbrød med stekt løk og Karbonadesmørbrød med Sitron på..
Eit lite metaforisk bilde på når man gjerna bør komma seg på jobb i ein fart.. Fordi man har vekka halva huset.. =D Kånå for ut på vift ikveld så eg fikk ansvaret med å få Flokken i seng, nåke som forsåvidt ikkje e den største utfordringen man kan få, sånn egentlig.. Men, det har ikkje alltid vært sånn, at kidsa nærmast legge seg sjøl.. Sånn som det e nå.. For all del, det hende man møte på…
View On WordPress
Me ska værra glad ikkje kyrnå flyr...
Me ska værra glad ikkje kyrnå flyr…
– Me ska værra glad ikkje kyrnå flyr.. Detta sitatet brente seg inn i hjernebarken, ein gang tidelig på -90 tallet.. Me va ein gjeng fra barndommen som va på ferie ner øve vårt vakre sørland.. Om eg ikkje huska feil, så va me ein liten svipptur innom Danmark og, men av forskjellige grunnar så e det lite eg huska akkurat fra den turen der.. (Absolute Lemon??) Men det som skjedde når me kom i…
View On WordPress
Nytt år og nye reiser
Det har rukket å bli 2018 og igjen er det tid for nye kundebesøk rundt i landet vårt. Første tur dette året går til Møre og Romsdal og det blir nesten en hel uke der borte. Denne gangen skal jeg besøke Vold, Ørsta, Fræna, Sandøy, Ålesund og Giske før turen går hjem over fjellet igjen.
Sandøy kommune ute på Harøy har jeg aldri tidligere besøkt og jeg gleder meg til å komme ut dit.
View On WordPress
I Smålandsstenar (syd for Jönköping) kom vi over denne hyggelig kaféen. Den lå i tilknytning til en blomsterbutikk og inngangen var via butikken. Kaféen har ingen betjening, her er det selvbetjening. På disken når du kom inn fant du en liten plate med en klype på og der hang det er ark med priser på alt de hadde. Du bare krysset av hva du tok og til slutt betalte di i kassa på blomsterbutikken når du gikk ut igjen. Dette var et meget koselig sted å tilbringe en stund når man er ute på biltur.
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Retrocafé i Smålandsstenar I Smålandsstenar (syd for Jönköping) kom vi over denne hyggelig kaféen. Den lå i tilknytning til en blomsterbutikk og inngangen var via butikken.
I Smålandsstenar (syd for Jönköping) kom vi over denne hyggelig kaféen. Den lå i tilknytning til en blomsterbutikk og inngangen var via butikken. Kaféen har ingen betjening, her er det selvbetjening. På disken når du kom inn fant du en liten plate med en klype på og der hang det er ark med priser på alt de hadde. Du bare krysset av hva du tok og til slutt betalte di i kassa på blomsterbutikken når du gikk ut igjen. Dette var et meget koselig sted å tilbringe en stund når man er ute på biltur.
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Blomstergården i Smålandsstenar
Retrocafé i Smålandsstenar I Smålandsstenar (syd for Jönköping) kom vi over denne hyggelig kaféen. Den lå i tilknytning til en blomsterbutikk og inngangen var via butikken.