リハ完了。今夜ついにSixTONESとも初共演できる。そしてSarahとも共演。 母が亡くなって初めてのショー..悲しいこともあったけど、 前に進む努力をしているよ、応援して下さい。 Finished rehearsal. I’ll perform with SixTONES and Sarah Brightman tonight. First time I’m performing since my mother’s pass away.. I'm making an effort to move forward. Thanx for your support. Yoshiki ps, I’m headlining. 今夜#musicday トリです。 @sixtones_official @musicday_official @sarahbrightmanmusic #yoshiki #xjapan #sixtones #sarahbrightman ##ntv #imitationrain #miracle #日テレ (at Japan) https://www.instagram.com/p/CfgUDN8u5D8/?igshid=NGJjMDIxMWI=
















