Sana daha tenine dokunmadan aşık oldum…
noise dept.
Aqua Utopia|海の底で記憶を紡ぐ

pixel skylines
Mike Driver
YOU ARE THE REASON
No title available
Peter Solarz
Today's Document
Game of Thrones Daily

Kiana Khansmith
Claire Keane

祝日 / Permanent Vacation

tannertan36
DEAR READER

Origami Around

❣ Chile in a Photography ❣
todays bird
🪼
ojovivo

PR's Tumblrdome
seen from Germany

seen from Singapore

seen from United States

seen from Germany

seen from United Kingdom
seen from Netherlands

seen from United States
seen from United States
seen from United States

seen from United Kingdom
seen from Germany

seen from Azerbaijan

seen from United States

seen from Singapore
seen from United States
seen from Netherlands

seen from France

seen from Argentina

seen from United States

seen from United States
@breakmyheartssss
Sana daha tenine dokunmadan aşık oldum…
Yoruldum aw
Çok ikiyüzlülük gördüm ama bu kadarı da şov bence.
Bir günde değişir herşey. Mesela daha bugün beraber kahve içtiğin insan bir saat sonra ölebilir. Ya da sana aşığım diyen bir insan bir gün sonra yabancılaşabilir sana. Hani o hiç gitmem,seni asla bırakmam diyen kişi varya? En ummadığın anda,ona en ihtiyacın olduğu dönemde verdiği tüm sözleri hiçe sayıp gider.
Kimi isteyerek gider kimi istemeden…
Ama herkes bir gün gider ve sadece sen kalırsın. Yapayalnız, bir başına.
Senin sırf o kişi için yıktığın tabular,aştığın sınırlar,yaptığın fedakarlıklar…
Hiçbiri umurlarında olmaz. “Benim için neleri göze aldı.” demez.
Hatta neden gittiğini açıklamaya lüzum bile görmez. Alır ceketini çıkar gider hayatından. Gitme,kal demene bile izin vermez.
Öyle bir gider ki beraber yaşadığın ne varsa hepsini beraberinde götürür. Akılda öyle kötü kalır ki varlığı,onunla ilgili güzel bir şey hatırladığında kendinden nefret edersin.
Bu yüzden en çok kendine değer vermek zorundasın. Çünkü birine kendinden daha fazla değer verirsen ya da kendinden daha çok seversen giderken kalbini yerinden söker ve artık kendine kadar bile sevgin kalmaz…
Sosyal pilim bitti ama dışarıdayım. Help me pls!
Tipe bak ya dkdkmdkcmcmcmc 🐶
Okula gidince seri depresyon yükleniyor aw
Baba derdo yarın mektep var
Beni alan yaşar diye yorumladım şuan .
Beni benden daha iyi tanıyan biri çıkar mı acaba karşıma ?
Özdemir Asaf’ın da dediği gibi ;
“Herşeyi zamana bıraktık
Zamanımız var mı bilmeden… “
Onur zorlu keşke gerçek olsa …
Hüngür hüngür ağlayabileceğim bir film önerisi olan ?
(Ağlamaktan ciğerlerim çıksın)
Tumblr camiasında bir anda popüler olmuşum. Şaşkınım…
Ben aşk nedir bilmem,
Eski kafalıyım.
Bir seni bilirim,
Bir de adın geçince sıkışan kalbimi.