Gölgen düştü üstüme
Kime saklansam, hep yağmurların
Buldu beni ıslandım elbet.

❣ Chile in a Photography ❣
Keni

JVL
"I'm Dorothy Gale from Kansas"
Three Goblin Art

Product Placement
art blog(derogatory)
noise dept.
styofa doing anything
trying on a metaphor

@theartofmadeline
todays bird

tannertan36

祝日 / Permanent Vacation
Cosmic Funnies

Kiana Khansmith
Misplaced Lens Cap
Show & Tell

★
Stranger Things
seen from United States
seen from United States

seen from United States
seen from United States

seen from United States

seen from Yemen

seen from Netherlands
seen from Romania

seen from United States
seen from United States

seen from T1
seen from United States
seen from United States

seen from United States
seen from United States

seen from Netherlands

seen from Singapore
seen from United States
seen from United States
seen from United States
@bukalemunkadin
Gölgen düştü üstüme
Kime saklansam, hep yağmurların
Buldu beni ıslandım elbet.
"başka biri oluyorum" dedim sana; "evde başka, işte başka, sokakta başka. deniz kıyısında, ormanda, kitap okurken, film izlerken, yemek yerken, kızarken, mutluyken, sevişirken, aşık olurken başka."
dedin ki; "onları tanıştırsana."
Yalnız bir hayat
Hep aynı sessizlik,
Hep aynı.
Mağaracılık 🦇🗿🩶
Study with me canlarım 🥳
Elime geçen her seyi boyuyorum artık durduramıyorum kendimi.
Bulursanız alın 🫶
Seni ısıra ısıra yerim bebek.😻
2019 da gercek hayat bitti başka bir şeyin içinde yaşıyoruz gibi hissediyorum.
sen hiç affedilmeyi beklemedin, hiç özür dilemedin, hiç aramadın. sen kıyıda köşede ihmal ettiğin bir kalbin seni hep sevdiğinden emindin.
Yaz gelmiş 🥂
Sevgili C ,
Sen şu an iştesin yoğun bir gün ben de seni darlıyorum. Şarkı söylüyorum, gif atıyorum, güldürüyorum,şakalar,komiklikler... Bir yandan da sana bu satırları yazıyorum biz unutsak bile tarih unutmasın diye.
Tanısma hikayemizi başkalarına tam olarak anlatabilir miyiz emin değilim. İki tane 30 yaş üstü yetişkin bir yayında saçma sapan bir program izliyor ve bunu izlemeye devam edebilmek için aylarca konuşmaya devam ediyorlar yazarken bile gülüyorum. Seninle konuşmak, sarkı söylemek, dans etmek, aşk adası izlemek, saçmalamak, tartışmak ve barısmak bunların hepsi gerçekten çok keyifli, uzun zamandır bu kadar eğlenmedim biriyle sadece konuşarak. Aradaki 3000 km ve 2 saat farka rağmen sanki yan yana gibi hissediyorum. Senden bir sürü şey öğreniyorum, her koşulda bana destek vermen, beni cesaretlendirmen ve anlıyor olman o kadar kıymetli ki...
Bu mektubu sen tam 1 yıl sonra alacaksın kim bilir belki çoktan buluştuk ve çikilop dolmamızı yedik belki de bir şeyler ters gitti ve artık konuşmuyoruz hiç istemesem de belki birimiz artık hayatta değiliz ( umuyorum bu mektubu birlikte okuyor oluruz) her ne olursa olsun seninle tanışmak kadar seni tanımak da keyifliydi. Umarım bu günler önümüzdeki min 50 sene sürecek güzel bir şeyin başlangıcıdır. Kalpsiz oldugun için eğer konuşmuyorsak beni unutmuş olabilirsin ama benden asla kurtulamazsın böyle hatırlatırım kendimi. Daha fazla uzatmadan artık mektubumu sonlandırıyorum ve seni çok sevdiğimi söylemek istiyorum (özellikle ellerin)
Sevgiler,
İnci D.
neyse kızlar öfke süreci yönetemeyen insanlara özgü bi duygudur bi nefes alıp devam ediyoruz
Asla yaşanamayacak bir hayata duyulan özlemle kolay başa çıkamazsın.
Anksiyete krizleri, uykusuz geceler.
Kelime Müzesi 🫐
04/25 Ankara
Ankara'da son günüm 🐣