bazen bazi seyleri anladigimizi farketmemiz uzun zaman alir,mesela bir insani unuttugumuzu o insan geldiginde anlariz,birini artik sevmedigimizi onu gordugumuzde anlariz bu boyledir en azindan benim icin kural bu sekilde
Not today Justin

Kiana Khansmith

tannertan36

No title available

izzy's playlists!

Discoholic 🪩
hello vonnie

Andulka

@theartofmadeline
ojovivo
RMH
Sade Olutola
Show & Tell

祝日 / Permanent Vacation
NASA

❣ Chile in a Photography ❣
🪼
seen from Malaysia

seen from Malaysia
seen from United States

seen from Malaysia

seen from Australia

seen from Germany

seen from Türkiye

seen from Singapore
seen from United States
seen from Bangladesh

seen from United Kingdom
seen from United States

seen from United States

seen from United States
seen from United States

seen from United States

seen from Israel

seen from United States
seen from Türkiye
seen from Malaysia
@hellokwtyy
bazen bazi seyleri anladigimizi farketmemiz uzun zaman alir,mesela bir insani unuttugumuzu o insan geldiginde anlariz,birini artik sevmedigimizi onu gordugumuzde anlariz bu boyledir en azindan benim icin kural bu sekilde
Snake photo shoot 🐍📸
He’s a bit on the thin side :( but don’t worry he’s getting fed good <3
Had these old floral chair cushions from my Grandma’s house that will unfortunately be replaced soon. I’ll miss them a lot since she always had them with this design but now I have some neat pics with Monty to look back on
snake🐍
İzmir
snake🐍
girmenin şerefine ig adresini verir misin
maalesef ahahha
Girmeyeli 244gun olmus..
bi zamanlarin gizem dagi
Tumblra hikaye özelliği gelse ne güzel olur.
Bu blogu kapat david
700 not alması
dusunsenize anket ozelligi geliyo
anonim ol\anonim olayim
Allah çarpsın okunmuş bu post. Tuttu valla.
Ayfon 6 istediydim babam yeni b itelefon çıkmış foni 6 mıdırnedir dedi alalım dedi amk :oo
3 veya 4 kez rb yaptım çok büyük bir şey istemiyorum lütfen olsun
OHA HASSIKTIR GECEN TUTMUSTUM OLDU LAN!
Lan vallaha oldu amk şimdi daha ilerisi olsun diye dilek tutucam
وَلَقَدْ زَيَّنَّا السَّمَاء الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِّلشَّيَاطِينِ وَأَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابَ السَّعِيرِ
Ve lekad zeyyennes semâed dunyâ bi mesâbîha ve cealnâhâ rucûmen liş şeyâtîni ve a’tednâ lehum azâbes saîr(saîri).
Andolsun biz, en yakın göğü kandillerle donattık ve onları, şeytanlar için taşlamalar yaptık. Ve onlar için alevli ateş azabını hazırladık.
Kalbinin en derinlerinden bir dilek tut,postu reblogla ve bekle
bayanmikaelson:
coptencikankedi:
nediyonamksen:
biznezamanmutluolcaz:
gitarinikiramayangitarist:
ateisteinanmayantanri:
Allah çarpsın okunmuş bu post. Tuttu valla.
Ayfon 6 istediydim babam yeni b itelefon çıkmış foni 6 mıdırnedir dedi alalım dedi amk :oo
3 veya 4 kez rb yaptım çok büyük bir şey istemiyorum lütfen olsun
OHA HASSIKTIR GECEN TUTMUSTUM OLDU LAN!
Lan vallaha oldu amk şimdi daha ilerisi olsun diye dilek tutucam
Noluyo lan
Lan valla oldu lan ben sok ben wefad
lan geçen rb yaptığımda matematikten geçiyim dedim sınıfta 80 alan bir ben oldum ohaa
Bakın öyle batıl inancı olan birisi değilim, dalga geçercesine reblogladım…. 2 gün içinde isteğim oldu…. İlginç değil mi… Ben hala bu durumu sorguluyorum….
Arkadaş şu postu bin defa en yapmışımdır
Allah'ım lütfeen
İnançlı biri değilim ama yine de rb hiç sanmıyorum olacağına…
ben inanmaya inaniyorum kankilerim hadi deneyelim bakalim @uaksude @asialiqu
sizin yaninizda olmak isteyen insan siz istemeseniz bile oluyor bu isin baska turlusu yok ama oyleydi ama boyledisi yok sizin yaninizda olmak istemedi ve olmadi bu kadar
Ne söylesem boş beni göremezsin.
icinde bir ses ama secemezsin
Rönesans
heaven is a place on earth with you