"Babam gibi biriyle evlenmek istiyorum" cümlesi ve düşüncesi mıhlandı 9 sene önce beynime. Bir an var, gözümün önüne geldikçe tekrarlarım bu cümlemi. Düşünce var ama, inanç yoktu içimde buna dair. İmkansıza yakın diyip geçerdim hep. Sonra bir gün oldu ve "evet, çocukluğum bu kişi için dua ediyormuş her gün" dedim kendime. İmkansızım gerçek oldu. Herkes elbet aşık olur. Uğruna ölür, delirir, yollarına kuşlar kondurur. Ama içindeki saçları süslü tokalarla toplu çocuğu aşık etmek çok zordur. Benim saçımdaki tokalar siyaha döndü ama, bir el geldi ve kalbime renk kattı, tokaların karanlığına gözüm dahi ilişmedi. O çocuğun elinden tutup koşarak hep gittiği parka götürdü, salladı gökyüzüne kadar. Kahkahasını tüm dünyaya duyurdu. Aşkın masumiyetini ve yüceliğini koydu önüme. Seçim yaptırmadı, ikisini de tek tek işledi yüreğime. Hem beni, hem o kız çocuğunu mest etti kendisiyle... Çok fazla aşk temalı yaz dizisi izledim. Çok fazla klişe görüp "vaov" oldum, heyecanla baktım. Aşk sandım birkaç kablodan ibaret olan ekran görüntülerini ve kağıda yazılı senaryoları. Birkaç senedir izlemem televizyon. Sevmem. Hayatımın evrildiği noktaya bakmak yeterli derecede tatmin ederken beni, gözlerimi yormak mantıksız gelir ıvır zıvır ekranlarla. Kalbime her gün yeni kelebekler eklenirken, onları izlemekle meşgul olurum. Dün o kelebekler ellerime konduruldu. Herkes "çok güzelmiş" diyip geçerken ben karşıma alıp tebessümle izlemeye başladım bu kelebekleri. Gece yatağımdan kalkıp bakıyorum, canım istedi diye. Şimdi bunları başka birisi yazsaydı ve okusaydım muhtemelen sayfayı kaydırırdım yarısında. Ama kocaman bir heyecanla ben yazıyorum bunları. 11 Aralık 2023 gecesi uzun bir konuşmadaydım. Umudumun sıfırlandığı anda girdim bu konuşmaya. Sırıtarak saatlerce ekrana baktım ve sonrasında günlerce okudum bunları. Çocukken babamın başka şehirden hediye getirdiği bebeği ilk elime aldığım heyecan nasılsa, tam onu yaşadım her kelimede. "Evet" dedim. "Yaşamak bu ve ben sonuna kadar gideceğim." 15 Aralık 2023 gecesi tam olarak bu saatler. Kocaman bir kaos sonrası dudaklarımızın buluşmasıyla, tatmaya başladım cenneti. Bakmayın böyle dediğime, öncesinde cennetin kıyılarında dolaşıyordum zaten yıllarca. Ama o gece girdim cennet kapısından içeri. Ve 1 yıldır en güzel ırmakları izliyorum, en güzel gökyüzüne bakıyorum. Seneler birbirini kovalarken, ben takılı kaldım seninle olan zamanlarımda. "Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur" diyen Turgut Uyar'ı ve hatta tüm şairleri tüm hisleriyle anladığım zamanlardayım. Ellerin ellerime kenetlendiğinden beri, sımsıkı tutundum hayata. Değil 1 yıl, 1 ömür yetmez sana doymaya. Başka ömürlerden çalarım seninle olmak için. Seni çok seviyorum sevgilim. Her şeyinle ve her hissinle. Nefes almanın zorlaştığı bu düzende, kocaman bir soluk oldun girdin ciğerlerime. Bayram havası yarattın her bir hücreme. Kalbim kalbinle denk düştüğü için çok şanslı. Kalbin, her şeyden güzel. Sen, güzel olansın. Ta kendisi. 1 yılımız değil, her günümüz kutlu olsun. Sonsuz bir kadere el ele yürümek dileğiyle. Her dünyada, baş ucunda nefes olmaya varım. Gözlerin gözlerime denk düşsün ve parlayalım tüm karanlıklarda. Yıldızlarca öpücük her zerrene. Kelebekler bugün sana konsun. Tüm kötü geçmişe iyi ki, seni bana getirdiği için. Küçük kızın "babam gibi" hayalini gerçekleştirdiğin için teşekkürler. Tekrardan, seni çok seviyorum.









