Gaan we nog iets leuks doen??? 🐾🦮🐕 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklabrador #blacklab_squad #dogsofinstagram #yggep63 (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CaSSMppDXZ5/?utm_medium=tumblr

seen from Malaysia

seen from Malaysia

seen from Malaysia
seen from China
seen from United States
seen from China

seen from France

seen from Germany

seen from Malaysia

seen from Türkiye
seen from China
seen from Malaysia
seen from United States
seen from Malaysia

seen from Malaysia
seen from United Kingdom
seen from Australia

seen from United States
seen from United Kingdom
seen from Philippines
Gaan we nog iets leuks doen??? 🐾🦮🐕 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklabrador #blacklab_squad #dogsofinstagram #yggep63 (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CaSSMppDXZ5/?utm_medium=tumblr
Ik heb vandaag een medische screening gehad en daarvoor moest ik onder narcose. Nu ben ik weer thuis. Het was een lange dag. Ik ben moe en sloom. Van de autorit naar huis heb ik niets gemerkt.... Heb sinds gisteravond 22.00 uur niets meer gehad maar ik heb zelfs nog niet om eten gevraagd. Ik ben mezelf dus niet... Ik piep nog wel wat... heb kale plekjes op mijn lichaam...het dekentje wat vrouwtje over me heen heeft gelegd is lekker warm... vrouwtje vind me lief nu ik zo ziekjes ben, dus ik wordt extra veel geknuffeld. Ze zegt dat ik een stoer meisje ben want daar in Utrecht zeiden ze dat ik alle onderzoeken dapper heb doorstaan. Maar nu doe ik ff niets 🐾🦮🐕 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklabrador #blacklab_squad #dogofinstagram #yggep63 (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CZ95nDsLETJ/?utm_medium=tumblr
Is Corrie al weg? 🐾❤ #blacklabrador #blacklab_squad #dogsofinstagram #yggep63 #❤️❤️❤️ #🐾 #stormy (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CZb0H3bDSW6/?utm_medium=tumblr
3x raden wie er 'schijt' had aan politie.... #shameless 🐾🐕🦮 #Cato #dogsofinstagram #blacklabrador #blacklab_squad #yggep63 (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CY-AMKDjxMf/?utm_medium=tumblr
De rust is wedergekeerd in huis. Feestdagen achter de rug en klaar! Af en toe snapte ik er nix van. Ik werd op andere tijden uitgelaten. Mijn baasjes waren vrij en leefden hun 'alles-mag-en-niets-moet' ritme. Gezellige avondjes, later eten... later naar bed en .... ook wat later op dan normaal. Maar flexibel als ik ben wachtte ik alles rustig af... en... sliep lekker uit met mijn baasjes. Zij zeiden dat ze mij zo'n knap meisje vonden omdat ik nooit ergens om zeur... dan glim ik tóch wél van trots!!! Overdag maakten we gezellige wandeltochten ... er was veel tijd om met mij te spelen en ik ging gezellig mee boodschappen doen. Óók mijn trainingen bleven tussen de bedrijven gewoon door gaan. Op Oudjaarsdag was er veel vuurwerk en mijn baasjes waren heel alert ... was ik bang van het vuurwerk?? Herstelde ik snel als ik schrok van een harde knal? Met wandelen vermeden zij drukke gebieden waar ze met vuurwerk bezig waren en ze deden mij afleiden als het druk te keer ging. Alles... om mij vertrouwd te maken met vuurwerk. Om 12 uur snachts barstte toch het geknal los maar vrouwtje gaf mij vlak daarvoor een overheerlijke kluif waardoor ik het veel te druk had om daar op te letten. Af en toe keek ik er van op maar ik was niet bang. Nu zijn we weer back to normal zegt vrouwtje. Alleen nog al die glimmende dingen in huis weg doen vrouwtje, want ik heb al een paar kerstballen kapot gemaakt...ik ben ook zo lomp!! Wat gaat 2022 brengen? Ze zijn benieuwd wat er van mij worden. We zien wel...eerst wordt ik in februari 1 jaar!!! Mooi tóch!! Wens iedereen een goed 2022 en een gelukkig Nieuwjaar!🥂🐾🐕🦮 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklabrador #blacklab_squad #dogsofinstagram #yggep63 (bij Cuijk) https://www.instagram.com/yggep63/p/CYOywktjDUQ/?utm_medium=tumblr
Ik mocht vandaag weer met vrouwtje mee. Met de trein, shoppen en lunchen.... Vrouwtje had in Arnhem afgesproken met haar zussen, tante Ginny en tante Nancy. Over 2 dagen ben ik precies 10 maandjes oud. Ik weet me inmiddels te gedragen. Met de trein gaat het goed. Ik weet wat er van me verwacht wordt en ook in het restaurant, tijdens de lunch lag ik voorbeeldig naast vrouwtje te slapen. In de winkelstraat loop ik netjes met een gebogen lijn, zonder te trekken en vrouwtje geniet van alle complimentjes over mij. Op het station als we op de tantes wachten kruip ik dicht tegen vrouwtje aan want ik vind het fijn om tegen haar aan te liggen en contact te maken. En zij smelt als ze mij tegen haar aan voelt liggen. Ik ben op weg naar mijn volwassenheid en mijn baasjes hopen dat hun begeleiding zijn vruchten afwerpt. Het was sowieso een gezellige dag...en ik .... ik geniet altijd als ik met vrouwtje mee mag. 🐾🐕🦮 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklabrador #blacklab_squad #dogsofinstagram #yggep63 (bij De Beren Arnhem) https://www.instagram.com/p/CXQ3iqwjrVX/?utm_medium=tumblr
Een schoon en fris bedje en de pantoffels van vrouwtje... wat wil ik nóg meer ??🤪🐾🐕🦮 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklabrador #blacklab_squad #yggep63 #dogsofinstagram (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CWrijNiINLg/?utm_medium=tumblr
Samen zijn wij een goed team! Met dank aan oom Rob die deze mooie foto van mij en vrouwtje gemaakt heeft 🐾🐕🦮 #Cato #hulphondinopleiding #gastgezin #blacklab_squad #blacklabrador #dogsofinstagram #yggep63 (bij Cuijk) https://www.instagram.com/p/CWFhghpDi1I/?utm_medium=tumblr