Jeg forsøkte meg på å formidle opplevelsen av å føles fjern i den virkelige verden før man overveldes av mulighetene.
Tanken var at tegneserien skulle avsluttes med en enkel hverdags scene. Selv i enkle hverdagsinteraksjoner med det digitale møter vi det endesløse romme vi kan forsvinne i. Første ordentlige tegneserien jeg har tegna på mange år.











