
seen from Maldives
seen from Australia

seen from United States
seen from United States

seen from Bulgaria
seen from China
seen from China

seen from Malaysia
seen from Belgium
seen from China
seen from Germany
seen from United States

seen from Türkiye
seen from South Korea
seen from Japan

seen from Belgium
seen from China
seen from Croatia
seen from Brazil

seen from China
Noniin, conit ohi ja todella hauskaa oli! Olisin tosin mielelläni jäänyt juttelemaan pitemmäksi aikaakin sulle siellä pöydälläs, mutta tapahtuma aikataulut puski päälle niin etten kerennyt. :3 Kiitokset vielä hienoista kuvista ja olen tyytyväinen siihen että edes nähtiin! :D Olinko ensimmäinen asiakkaasi?
Kiitokset sulle kun tulit paikalle! Sori kun en heti aluks tajunnut sillon että se olit sinä, ennenkuin annoit sen kortin mulle :'DD Et ollut ihan ensimmäinen, mutta hyvin alussa kuitenkin! Toivottavasti nähään taas jossain conissa c: