En dag med mig på efterskole
07-04-2021
Halløj lang tid siden håber i alle har haft en god ferie for det har jeg nu sidder jeg på skole bænken igen og håber på at vi snart for lavet nye primær grupper igen vi har næsten fået opløst det så det er i grunden lige meget i dag har jeg dansk engelsk og kontaktholdstid kontaktholdstid det er hvor man snakker med sin kontaktlære om hvordan man går og har det osv.
I går var jeg ude og ride på Jose og skal det igen i morgen vi er begyndt og gå ture i stedet for at ride bander
Galla på skolen ikke er aflyst så et par dage kommer min kjole hjem jeg har bestilt en fra Nelly der inde er der nemlig flotte og billige gallakjole
Nå det var det for i dag vi ses












