Happy Birthday Gift for my friend Allyatharii https://twitter.com/Allyatharii
I drew his character Lemon eyes in some kind of goth reaper outfit

#batman#dc#dc comics#dick grayson#tim drake#batfam#bruce wayne#batfamily#dc fanart




seen from Malaysia

seen from Singapore

seen from Pakistan

seen from United States

seen from United States

seen from Vietnam
seen from Sweden
seen from China

seen from Canada

seen from Canada
seen from China

seen from Canada
seen from China
seen from Germany
seen from Kuwait

seen from Switzerland
seen from Germany

seen from China

seen from Germany
seen from United States
Happy Birthday Gift for my friend Allyatharii https://twitter.com/Allyatharii
I drew his character Lemon eyes in some kind of goth reaper outfit
@allyatharii Lemoneyes and Zombie Jessabell. I need to draw more pictures with mutiple people :/
#logodesign #graphic #motiongraphics #ied #iedfirenze #logo #lemoneye #ohmygud #assembly
Jeg gav jer sandheden - I gav så meget igen!
Så udgav jeg min single 'Sandheden' i fredags med tilhørende video. Jeg var faktisk mere spændt denne gang end da jeg udgav min allerførste sang tilbage i 2010. Af flere grunde faktisk. Først og fremmest fordi 'Sandheden' synes jeg selv er noget af det bedste jeg nogensinde har lavet indtil videre. Men mest fordi at jeg fuldstændig blotter nogle af de mørkere sider af mig selv, og nogle af de fejl jeg har begået gennem tiden. Nogle af de mennesker der står mig nært var imod at jeg afslørede alle de ting, fordi de frygtede at det kunne ødelægge ting for mig i fremtiden. Jeg kunne bare mærke at jeg blev nødt til dette, fordi ærligheden er noget af det vigtigste i min musik. Jeg bliver nødt til at vise hvem jeg er, for at I vil kunne forstå alle de ting jeg skriver om. Både de dårlige og de gode ting. Heldigvis så har de selv samme mennesker bagefter støttet mig 100% og er meget stolte af mig. DET BETYDER UALMINDELIG MEGET FOR MIG!
I MOTIVERER MIG! Jeg er også totalt overvældet over den modtagelse sangen har fået af alle andre. Jeg har fået så mange beskeder fra folk på Facebook og Twitter der er vilde med sangen og videoen og bare giver mig så mange motiverende ord med på vejen. Det giver mig lyst til aldrig at lave andet. Og der er heller ingen tvivl om at jeg bliver ved med at blive ved, så længe I vil høre på hvad jeg har at sige :) Indtil videre har 'Sandheden' peaket som nr. 6 på iTunes Hip Hop Chart. Tak for støtten!