heyyy!!15 κοκετιστικα πραγματα π κανεις,πως φροντιζεις τον εαυτο σου,τι καλλυντικα χρησιμοποιεις καο πως,πως περιποιεισαι τον εαυτο σου απο που ψωνιζεις,αγαπημενες μαρκες και γτ κτλ κτλ :)
Αυτή είναι πιο γενική ερώτηση οπότε θα συνεχίσω απ' το προηγούμενο ασκ και θα πω κι άλλα! ^__^
Vencil softskin liquid, αφρός καθαρισμού που χρησιμοποιώ πρωί/βράδυ
Effaclar H από La Roche-Posay, κρέμα νυκτός καταπραϋντική λόγω των προϊόντων εναντίον της ακμής που χρησιμοποιώ
Photoderm max της Bioderma με δείκτη προστάσιας 50+, αντηλιακή κρέμα προσώπου που υπεραγαπώ αλλά θεωρώ πως απορροφάται λίιιιιγο αργά από την επιδερμίδα μου
Διπλά μολύβια ματιών από Tommy G. Απ' τη μια πλευρά είναι μαύρο μολύβι και από την άλλη έχω: σκούρο μπλε, σκούρο πράσινο, καφέ και σκούρο γκρι.
Άρωμα Lady Million από paco rabanne
Mousse foundation από την MD Professionnel απόχρωση 522 soft beige. Μ' αρέσει πολύ η υφή, είναι ελαφριά και κάθεται πολύ καλά στο πρόσωπό μου.
Γαλάκτωμα σώματος και Αντιηλιακό Σώματος Bepanthol. Έχω πάρα πολύ ευαίσθητη επιδερμίδα που καίγεται πολύ εύκολα αλλά από τότε που πήρα το Bepanthol, δεν κάηκα καθόλου και έκανα ένα ελαφρύ μαύρισμα.
Neroli Jasmin Body Mist από το Body Shop. Επίσης λατρεύω το αφρόλουτρο από την ίδια σειρά.
Αγοράζω ρούχα μόνο κατά τη διάρκεια εκπτώσεων γιατί έχω περιορισμένους οικονομικούς πόρους και συνήθως παίρνω τα πάντα από τα H&M
Δεν περιποιούμαι πολύ τον εαυτό μου. Προσέχω αρκετά τα μαλλιά μου γιατί έχω μία μανία με την υγεία τους και προσέχω την επιδερμίδα μου γιατί λόγω ορμονικών δεν είναι και υπέροχη. :Ρ
Δεν βάζω πολύ άρωμα και προτιμώ τα αρώματα με γλυκιά και διακριτική μυρωδιά
Μ' αρέσουν τα χοντρά φρύδια. Τα δικά μου δεν τα κάνω ποτέ λεπτά γιατί α) πιστεύω πως δεν ταιριάζουν καθόλου με τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου και β) ... δεν μου αρέσουν. :Ρ
Τα τελευταία δύο χρόνια άρχισα να φτιάχνω τα νύχια μου. Παλιά δεν φορούσα ποτέ μανό λόγω πιάνου.
Τα φρύδια μου και το μουστάκι τα αφήνω πάντα στην αισθητικό μου. Τα κάνω με κλωστή.
Για περαιτέρω απορίες, κάντε μου προσωπικές ερωτήσεις γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. :3