ister ekim geçsin,kasıma gelsin takvimler,aylar geçer o gelmez.
seen from United States
seen from Malaysia

seen from United States
seen from United States

seen from India

seen from Malaysia
seen from South Korea

seen from Malaysia

seen from Australia

seen from Australia

seen from India
seen from South Korea

seen from Croatia
seen from China
seen from China

seen from Malaysia

seen from India
seen from Germany
seen from China
seen from United States
ister ekim geçsin,kasıma gelsin takvimler,aylar geçer o gelmez.
Biz bir köşede ölürken başkasına hiçbir şey yok gibi göstermesini de biliriz.
Herkes hayatına devam ediyor gibi görür.
Kusura bakma ölüm bugün sana gelmeyeceğim.
üzgünüm sigara bugün de seni yakmayacağım.
Çık dışarı ıslanalım Ankara sokaklarında! Bakarsın bir yere oturup çay içer kitap okur şiirler söyleriz birbirimize! Olmadı bütün gökyüzünü kucaklar gibi sarılırız birbirimize! Belki sokaktan uzaklaştığını görmek yerine o sokakta ölürüz beraber! Yağmur yağarsa soğuk olur Ankara ceketini giy de gel!
Kaybettik abi kim var kim yoksa kaybettik biz.Belki bizim yüzümüzden belki de sevgimizin büyüklüğünden.O yüzden bu sevgi kelimesini sevmeyişimiz şimdi öyle bir yerdeyiz ki ne duyuyor ne hissediyoruz kalbimizi.Kötü de değiliz ama kötü olmaya sürüklüyorsunuz bizi.Bilmiyorsunuz içimizi konuşmayın öyle her şeyi biliyor gibi.Bizi çok iyi tanıyor gibi de konuşmayın,zerre tanımıyorsunuz.Size hep iyi güzel dedik mutlu olun diye ama işte boşaymış çünkü duymuyormuşunuz,kendinizden başkasını duymuyorsunuz.Şu köşede ölsek haberiniz olmaz ama arkadaşız işte.Yemişim sizin arkadaşlığınızı biz yalnızlıkla arkadaşız o ayrılmıyor bizden.Şu an sayıp sövüyoruz ama işte geldiğinizde git diyemeyiz.Insanlik ya bizimkisi derdi olana sırt çeviremeyiz.Ama size anlatmak istedigimizde kapı duvar.Verin elimize bisikletimizi müziğimizi yollar bizim olsun.Yorulduk ulan.İnsanları kırmayalım diye yerle bir olduk.Biri de demedi ulan noldu size biri de el uzatmadı ama dertlerinizi anlatırlarken biz vardık hep. Biz konuşmazsak konuşmazsınız.Ulan zorla konuşturuyorsak susuyoruz artık ne haliniz varsa görün.Sonra gelip siz neden böyle oldunuz demeyin yanımızda olsaydınız böyle olmazdık.Şimdi el uzatana bile güvenemez olduk sizin yüzünüzden.Herkese karşı kafamızda bir soru işareti.İçimize attık içimiz kemirdi bizi yiyip bitirdi ruhunuz duymadı.Şimdi yolunuz açık olsun mutlu olun ama bizi hatırlayınca da içinize pişmanlık doğsun değerlerini bilemedik diye.Kapımız açık kalana da gidene de,gitme desek kalıcaksınız sanki ya da hiç gelmediniz ki siz zaten.Bakmayın bizli konuştuğuma benle yalnızlığım o,hep yalnızmışım aslında sonradan anladım kimse yokmuş etrafımda.Çalın ordan Sezen Aksu şarkısını kaybettiklerimize,yakın ateşleri yerle bir edin bu şehri.