okay mais si y a un truc de bien dans la saison 5 de kaamelott c'est le générique putain ça claque

seen from United States
seen from Italy

seen from Malaysia

seen from United States

seen from Malaysia

seen from United States
seen from China

seen from Türkiye
seen from Türkiye

seen from Singapore

seen from Australia
seen from China
seen from China
seen from Switzerland
seen from China

seen from Italy

seen from Malaysia
seen from Italy

seen from Ireland
seen from Ireland
okay mais si y a un truc de bien dans la saison 5 de kaamelott c'est le générique putain ça claque
sometimes i snort at over the top french stereotypes but then there are those times when i'm eating saucisson at one in the morning and complaining about america
Mi casa !
Frenchies of tumblr, I love you so much
I don't remember saving those baby pics of me on this computer jesus christ
Je poursuis avec une autre bonne nouvelle, moi aussi j'ai eu mon bac, avec mention bien (avec un fucking 18 en sport et en théâtre et un 13 en philo ! [15 de moyenne générale]) :D Et ça : c'est plutôt souague
Candice