Kyllä se teline valmistuu #PET_vanne kelalle. Josko 2022 valoille sitten käyttöä. #valoshow #siistiä #teemurakentaa #elektroniikkaa #electronics #uusiokäyttö #vanerikela #t_pirttinen #oh6hgn (paikassa OH6HGNPaja) https://www.instagram.com/p/CZVDr-ADRIb/?utm_medium=tumblr















