Herkes mektup okumak istiyor yazmak değil emek o kadar yabancı ki bu 100 yıla sevilmek herkesin derdi sevmekten söz eden yok
seen from United States
seen from United States
seen from Russia
seen from United States

seen from Indonesia
seen from United Kingdom

seen from Indonesia
seen from United States

seen from United States
seen from New Zealand
seen from T1

seen from Malaysia
seen from United States
seen from China
seen from United States

seen from Türkiye

seen from United States
seen from Germany
seen from United States
seen from United Kingdom
@tinkiminkii
Herkes mektup okumak istiyor yazmak değil emek o kadar yabancı ki bu 100 yıla sevilmek herkesin derdi sevmekten söz eden yok
" aşığım sana " cümlesinin sonundaki "a" harfi terk etti seni. O da üzülmüyor gittiğine sen hala aşığım san beni
Hayat bana acımasız olmayı öğretecek bir sürü şey yaşattı ama ben hala merhametimden kaybediyorum
Keşke yakışıklı olsaydım
Ruhumun ne aşka ne de ilgiye ihtiyacı var benim ruhum çok uzun zamandır huzura muhtaç
Seni seven biri için sonuna kadar mücadele edilir ama birinin seni sevmesi için mücadele edilmez
Çabasını görmediğin hiç kimsenin sevgisine inanma
ay isme baak aağağağa
Ne var ismimde
Bir sor bakalım güzel günler gelse bile yaşayacak hevesimiz kalmış mı...
Mutlu değilim üzgün de değilim sadece boş hissediyorum
Annemizle fotoğraf atmıyorsak annemizin olmadığından değil annesi olmayanlara olan saygımızdan "sessizce kutlayın" anneler gününde annesinin toprağını öpenler var..
Şu hayatta hiç bir şeyin gönlümce olmadığını bir ben biliyorum
İnsan kendi hayatından bile çekip gitmek istiyor bazen...
Beni fark etsin ve önemsesin diye üzgün olduğumu belli ediyorum ama bu bana küçükken ailem benle ilgilensin diye hasta taklidi yapmam gibi hissettiriyor
Dünyanın en güzel kızı ❤️
Sevgiyi gerçek kılan şey mücadeledir. Sevdiklerini kadere bırakamazsın..