Korkar olmuşsun karanlıktan
Sessizliğimde kaybolmuşsun
Hani kaçardın bakışlarımdan
Şimdi kokumu arar olmuşsun
hello vonnie
RMH
Sade Olutola
Show & Tell

祝日 / Permanent Vacation
NASA

❣ Chile in a Photography ❣
ojovivo
🪼
occasionally subtle

Discoholic 🪩

oozey mess
todays bird
One Nice Bug Per Day
Lint Roller? I Barely Know Her
Not today Justin
DEAR READER
No title available
noise dept.
No title available
seen from United States
seen from Saudi Arabia

seen from Singapore
seen from United States

seen from Italy

seen from France

seen from Malaysia
seen from United States

seen from Indonesia
seen from United States

seen from United Kingdom
seen from Hong Kong SAR China
seen from United States
seen from Türkiye

seen from Malaysia

seen from Malaysia

seen from United States

seen from Germany
seen from Ireland

seen from Türkiye
@kitapperileri
Korkar olmuşsun karanlıktan
Sessizliğimde kaybolmuşsun
Hani kaçardın bakışlarımdan
Şimdi kokumu arar olmuşsun
Olsaydı bir şeyler değişir miydi peki
Çok yalnız hissediyorum kendimi
Sanki etrafımda ki insanlar sadece benim hayal ürünüm gibi
Şizofren gibi hissediyorum kendimi
Aslında bildiğim ben, ben değilmiş gibi.
Ben sana bir daha gelmem zaten
Değil gelmek seni görsem değiştiririm o yolu
Duvarlar örerim ellerinin dokunduğu her yere
Kulaklarımı tıkarım senin tek bir kelimene
Bu kez size sözler yazmaya gelmedim. Şiir de yok bu defa. Sadece anlatmak istiyorum çünkü taşımak çok zor bazı şeyleri. Bugün sadece ağlıyorum. Ve çoğu zaman bunun farkında bile olmuyorum. Kızgınım birisine ama en çok da kırgın. Canımı yaktı o. Hemde defalarca kez. Bende vazgeçtim ondan. Sandım ki vazgeçersem hayatım düzene girer. Kalbime batırdığı cam kırıkları birer birer sökülür yerinden. Ben de vazgeçtim ondan en çok da sevdamdan. Ve dediğim gibi de oldu tüm cam kırıkları teker teker sökülüyor yerinden. Ama yolunda gitmeyen şu. Durmuyor bu kan. Durduramıyorum... Daha da fazla yanıyor canım. Şimdi ne cesaretim var o camları tekrar oraya sokmaya ne de gücüm var bu kanı durdurmaya. Doğduğumdan beri hep savaştım insanlarla. En önce babamla sonra onunla daha sonra annem arkadaşlarım hayatıma giren her insanla. Şimdi sıra bana geldi. Bu defa savaştığım bir başkası değil bizzat kendimim.
Bu aynadaki yüz kimin
Dağılmış saçlar kızarmış gözler
Can çekişiyor adeta ruh bedenin içinde
Sessiz yardım çığlıkları eşliğinde
Ölüyor gözlerimin önünde
Celladı aramayın cellat bedenin içinde
Sessiz bir ölüm gerçekleşiyor
Tam da o bedenin içinde
Ve sessizlik yine hem ruhta hem bedende
Kafamda ki bu sesler de ne
Beynimin içinde ki bu işkence
Durmayan yaşlar susmayan sesler
Nedir beni getiren bu hâle
Ölüyorum, görmüyor musunuz?
Beni vurduğu silahla başkasını korumuş…
Birine güvenmek kumardır, derlerdi; hayır bu yalandı. Birine güvenmek başlı başına bir intihar demekti.
Zaman herşeyin ilacıydı hani,
Bizi bu gereksiz zamanlar öldürmedi mi?
Ben birine aşığım...
Sesinde kuşlar var gözlerinde bahar
Kalp kırıldı herşey unutuldu...
Şu an saat gece bilmem kaç.
Şu kalbim ise hala sevgine aç.
Gözler kalbin aynası derler. Yalanmış... Orman yeşili masum gözlerin hiç yansıtmadı kalbinin karanlığını.
Hiç sarılmadık birbirimize.
Kokun hiç üzerime sinmedi.
Hiç gelmedik göz göze.
Ya da hiç beklemedin beni bu şehrin her hangi bir yerinde.
Kahve içmedik mesela.
Ya da çay demlemedim sana.
Bir rakı masasında kadehlerimizi tokuşturmadık örneğin.
Göğsüne yatırmadın beni.
Ya da üşüyen ellerimi hiç ısıtmadın.
Parmakların parmaklarımın arasında gezmedik hiç seninle.
Ağlarken gözümden süzülen yaşları hiç silmedin örneğin.
Herhangi bir tartışma esnasında lafımı bölüp 'seni seviyorum' demedin.
Ya da evimin önüne gelip 'çık dışarıya seni görmek istiyorum' demedin.
Ama özledik.
Çok özledik.
Ve unutma en güzel biz sevdik.!
~
Eliza Pr Mia
Bu yazıyı size 2023 ün son gününden yazıyorum. Geçirdiğimiz en zor yılın son günü. Evet çok zorlandık, çok kötü şeyler yaşadık, bundan kötüsü olamaz dediğimiz herşeyin bin beterini yaşadık. Ama asla yıkılmadık. Belki düştük belki yorulduk belki de bitmesi için yalvardık ama asla yıkılmadık. 2023 e teşekkür ederim bana en güçlü yanımı gösterdiği için. 2024' ten de bir beklentim yok. Çünkü ben 2020 den beri bir sonra ki yıla beklenti ile girilmeyeceğini öğrendim. Artık kabullenelim 2023 e, 2024 e hatta 2030 a bile girsek değişen tek şey sayılar olacak taki biz değişene kadar.
(Yazıdan alakasız ama dinleyin. Seveceksiniz)