Spotify through the decades playlist be like
Not today Justin

Kiana Khansmith

tannertan36

No title available

izzy's playlists!

Discoholic 🪩
hello vonnie

Andulka

@theartofmadeline
ojovivo
RMH
Sade Olutola
Show & Tell

祝日 / Permanent Vacation
NASA

❣ Chile in a Photography ❣
🪼

seen from Malaysia

seen from Germany

seen from Malaysia

seen from Malaysia
seen from Australia
seen from Argentina

seen from United States
seen from United States

seen from China
seen from United States
seen from Germany
seen from Canada
seen from Italy

seen from Malaysia

seen from Malaysia

seen from Singapore

seen from Türkiye

seen from United States
seen from United States
seen from Tanzania
@plutondaki-elf
Spotify through the decades playlist be like
Para
Uyku
Aktif para
Ölüm
sorry mom im gay.
Da ayrı.
oldu mu 😂
Oa nası yaptın
vay amk
OHA AQ
bir rahatlama geldi
Dnöcemçwjeçwjdşxms
Yemin ederim rahatlama geldi ayrı yazmasanız rblemezdim djşsnsşgnsşkaşa
Oha amk ahbzgsfsyshg
Oha snsmnslsmdlskxllsmsşsmşdmdldöxnxnjx
oha amk lgldlhşdşhixşrşsibşsih
Çok güzel post ağfpkasmfls
Vay anasını ya södmdnd
Aga be Snekwğsmrhwpağldjepwğfkeğslf
ZQWXWCVTYBYTNMĞŞPQSFGHNVMÇ
Haykırdım fjkgfdf
snjsjsjsjsjs manyakmısınız lan
Olum bu ne oha csjfndjfnekfnejfdk
g harfi kucuk olcak amk
Al amk o da olsunn
KRAAAL KFCÖKDIDLKDÖSMSÖDMXÖMZ
KKHDMELEELDKELKMYFEULPÖNF
Çok iyi ödöxçeçcçdçcçfçfç
Nası yaa düwçdğwşgpçf
oha çok güzel DJWHZBSJZBWBA
Babamı çok özledim.
Bunları izleyerek büyümüşüz ya ben de diyorum niye böyleyim
Benim doğamda renkli kalem kullanmak yok
Başlıkları büyük harfle yazınca belli oluyo zaten
Kurstayız yanımda alperen oturuyo sayfık çocuğun 17 tane renkli kalemi var
HER BİR BAŞLIĞA AYRI RENK KULLANIYO
Bir de şimal var onun da 12 tane
BEN NASIL KIZIM AMK
Bunun cinsiyetle değil sağ beynini mi yoksa sol beynini mi daha çok kullandığınla ilgisi var.
oha gerçekten mi dur bunu araştırıcam
Ya yok öyle bir şey AIDBWUDBUWBD
Benim 26 tane var başlık ve notlsr için iyi oluyo yoksa defter çok karışık oluyo
ABİ 26 NEEE 26 NEEE
YİRMİALTI NEE
YİRMİ VE ALTI
YİRMİ Mİ 6
tanesi iki lira olsa 52 lira ben ona gider test kitabı alırım awww
Benim 9328948929492 tane kalemim var ama sadece var
renkli kalem kullanmak bence zaman kaybı hem renk sevmiyorum. siyah.♡
Abi böyle bazı kızlar var hem güzel hem dersleri iyi ailesiyle arası iyi sevgilisi var falan sonra bide ben varım bütün saykoluğumla takılıyorum
dur ya böyle kızlar gerçek mi
Bizim sınıfta vardı böyle bir mal. Allah'ın cezası sünepe kız. Umarim mutsuzsundur. Lütfen mutsuz ollll
öyle bi kız olmam imkansız:)
Birinden hoşlanınca kendimi yetersiz ve çirkin hissediyorum
İşin komik yanı zaten yetersiz ve çirkin olmam
En çokta tumblr kullanıp benim blogumu keşfedemeden deactived olanlara üzülüyorum.
Bizi ayakta tutan iki şey vardır. Sağ ayak ve sol ayak. Kimsenin varlığı değil yani.
Bu minnetsizligi seviyorum
sen sorunlu musun diyo tabiki evet manyak mısın
HADİ SİZYAPARSINIZ İNANIYOM
bekliyom
hadi bi kere de bana gelsin
ANONLARIM BBQLRM
film önerisi istedim bişey söylemediniz lan Allah'ını seven bana bunları yazsın aldsjşlaskdşia :D
Hadi bakam o kadar post hortlatıyom bi karşılığı olsun
Anonim gelmez ama rb
atmazdiniz ama rb
kulaklıktan şarkının geçip gittiğini farketmeyecek kadar dalgınım
Benimle konuşmaktan sıkılmayacak birine ihtiyacım var.
Arkadaşlar şu postu rbleyenlerin %90 ı biriyle konuşmaktan sıkılan insanlar siz kendiniz insanlardan sıkılmayı ve sıkıldıktan sonra ortada bırakıp gitmeyi bırakın da ondan sonra “bonomlo konoşmokton sokolmoyon borono ohtoyocom vor” deyin. Başta kendinizi kandırmayın yani.