Hiç mutlu değilim mutsuz olmak istemiyorum ama beni bir şey sürüklüyor buraya anlam veremediğim bir hayatin içindeyim boşluk ta olmaktan daha berbat gibi bilmiyorum çok kötüyüm çok fazla
occasionally subtle

Discoholic 🪩

oozey mess
todays bird
Show & Tell
One Nice Bug Per Day
Lint Roller? I Barely Know Her
Not today Justin
DEAR READER
No title available
noise dept.
No title available
Stranger Things
cherry valley forever

Origami Around
RMH
AnasAbdin
Cosimo Galluzzi
Misplaced Lens Cap
Aqua Utopia|海の底で記憶を紡ぐ

seen from South Africa
seen from Türkiye
seen from Czechia
seen from United States
seen from United States

seen from United States

seen from Singapore

seen from United States

seen from United States
seen from United States

seen from United States

seen from United States
seen from United States

seen from United States

seen from United States

seen from United Kingdom

seen from United States

seen from France
seen from France

seen from Malaysia
@ruhumusondur
Hiç mutlu değilim mutsuz olmak istemiyorum ama beni bir şey sürüklüyor buraya anlam veremediğim bir hayatin içindeyim boşluk ta olmaktan daha berbat gibi bilmiyorum çok kötüyüm çok fazla
Merhaba ben çok uzaklardan uğruyorum buraya buradaki yazılarımı okuyunca dünyam başıma yıkılıo bütün bildiğim ezberlerim gidio ozaman ki ben eminim benden utanıyordur ben neden böyle bir hayatın içine attım kendimi gururumu neden bu kadar çabuk unuttum, unutturdum şuan verdiğim kararlar hiç sağlıklı deil bunuda biliyorum.kaybolmus gibiyim ...
Eğer olmıcaksa olur gibide olmasın çok yoruyor böyle belirsizlik
Bir insanın karakteri asla değişmez.
Bitmiycek mi hiç
her şeyi mahvettim ama yemin ediyorum çabalıyorum
nereye kadar sürer ne zaman biter hiç bilmiyorum bitermi onuda bilmiyorum galiba dışa yansıtmasada insan doluyor bir süre şuan içime atma zamanındayım patlama zamanım ne olur bilmiyorum çok fazla daralıyorum galiba hep çekicem bunu ya bu dünyada ya başka dünyada haksızım tamam yani öyleymişim ama olmuyor ya napıcam ben
yapamıyorum ben ya
Ben çok kötüymüşüm lan
delirmesem bari
yapamıyorum ne yapsam olmuyor neden ben die soruyorum bazen okadar yoruluyorum ki çok ağır gelmeye başladı artık ağladığımda yüzüme bile bakmadan giden kişilere kardeşim diyorum en ağırıda bu sanırım okadar çok tükendim ki insanlar bu kadar acımasız olurmu die hep soruyorum kendime insanlar çok acımasız oluyorlar farkındayım herşeyin tek ihtiyacım olan şey sarılmak bunu hiçbir zaman anlamadılar anlamak istemediler kalpleri varmı die düşünüyorum artık kalbinde biraz merhamet olan insan yaparmı böyle bişiy insan aklı almıyor cidden ama ben bu sefer gerçekten çok tükendim
başardım ilk defa birine gururumu hiçe sayıp bişiy dedim. sarılmak istedim
4 senem gitti bir daha gitti 4 senem bi 4 sene daha fazla deilmi
deilmiş
Ne yapmam gerekio tekrar mı ağlıcam bilmem kaç kere ağlamama rağmen bu kadarmı kötü bir insanım kimsemi anlamıyor beni ben olsam benim yerimde olsam acırdım bana. okadar da mı değerim yok gözlerinin önünde ölüyorum hergün ve hiçbirinin umrunda deil hemde bencillik yapıp görsünler die bin takla atıyorum ama bana bişey olduğunda söylemio sun diolar insanlar birinin gözlerine bakınca ağladığını üzgün olduğunu anlamaz mı yada öldüğünü sonumun ne olduğunu bilmiyorum ama bu ölümün bir sonu yok sonsuz ölüm olur mu hiç insan nasıl sonsuza kadar ölebilir lütfen size yalvarıyorum bana yardım edin ben yapamıyorum biliyorsunuz sizden bunu istiyemem ama görün lütfen Allah için görün ne kadar kötü olduğumu biliyorum görmek istemiosun uz bende biliyorum umurunuzda deilim hangi insan dayanır birinin bu kadar ağladığını gördüğüne insan biraz olsun acır en azından özür dilerim baba özür dilerim gençliğim sana böyle berbat anılar bıraktığım için hiçbiri güzel deil demi sende haklısın herşey için ama çok kızma elimde olan bişiy yok benim gerçekten hiçbişiy elimde deil istemeden oluyor istesem ağlamak istermiyim hiç kendimi yıpratmak istermiyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum gerçi bu zamana kadar hep bişiyleri bilmeden yaşadım hiçbir zaman biliyorum çok mutluyum demedim yada hissetmedim çokmu bencilce bilmiyorum ama hep böyle oldu yada ben gerçekten mutlu olmayı bilmiyorum yada mutlu olduğum zamanların değerini bilmiyorum aslında bu yazıyı öylesine yanlız kaldığım için yazdım ama evet sana yazıyorum cumartesi olucak olan bana lütfen çok ağlama biliyorum bunu okuyunca daha çok ağlıcaksın hiçbişiy diyemiyorum sana çünkü çok hayalini kurdun biliyorum o günün ama her zaman herşey hayal ettiğin gibi olmuyor inşallah mutlu olursun inşallah Allah sana direnme gücü versin ne yapıcam şuan bilmiyorum ben neden hiçbişiyi bilmiyorum ağlamaktan başka çarem yok gidicek yerim de yok arıcak kimsem yok yavaş yavaş dibe batıo gibi hissediyorum hatta dipdeymiş gibi nasıl dayanıosunuz ya gözyaşları ne zaman bitio acaba 17.ekim.2022
hep böylemi olucak
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum agresifliğim dahada artıyor insanlara zarar veriyorum
hiçlikte kayboluyorum