Rakas unipäiväkirjani, viime yönä minä ja muutama ystävistäni olimme turistioppaita supernaturalin maailmassa. Miellä ei kuitenkaan ollut autoa, mikä hieman hankaloitti asioita. Onneksi serkkuni suostui aina välillä kuljettamaan meitä paikkoihin. Tässä todellisuudessa serkkuni myös näytti jostain syystä dean winchesteriltä (ei kuitenkaan ollut hän, vaan Dean oli sitten vielä erikseen, mutta olivat erehdyttävästi saman näköisiä). Meillä oli myös joku hirviö lemmikkinä, mutten enää muista mikä.











