Kun oot ihastunu johonkuhun
Minä: "Ei se kuitenkaa tykkää musta"
Myös minä: "Koeta juosta vielä jos kerkeet, en aio vapauttaa sua hetkeen. Kyl mä vielä sut loukkuun saan, aion kesyks sut kouluttaa, aion laittaa sut remmiin kii, tuu leikkii mun lemmikkii"









