#socialstyrelsen #informerar att #kommunicera är svårt #satir HT #ronnyhellström (på/i Stockholm, Sweden) https://www.instagram.com/p/B9uJiRaJoiJ/?igshid=gxyy8tk0dwd0
seen from United States
seen from China
seen from India
seen from China
seen from Yemen

seen from United States

seen from United Kingdom

seen from United Kingdom
seen from Poland
seen from China

seen from United States
seen from Yemen
seen from United Kingdom
seen from China
seen from United States
seen from United Kingdom
seen from Malaysia

seen from China
seen from United States
seen from China
#socialstyrelsen #informerar att #kommunicera är svårt #satir HT #ronnyhellström (på/i Stockholm, Sweden) https://www.instagram.com/p/B9uJiRaJoiJ/?igshid=gxyy8tk0dwd0
#socialstyrelsen #kommunicera #utan #naziststämpla #andersygeman #norge #sverige #svpol (på/i Stockholm County) https://www.instagram.com/p/B1ImPCXpkar/?igshid=zwpjyrao4ln0
#Swedish # Dos och don ' ts av #kommunicera med #tonåringar (jag ber om ursäkt för alla felaktiga översättningar) # Ursprunglig artikel av: misty dangel Original ljud av: christopher sanchez # Den kan man lyssna på här: http://bit.ly/2yt65Pq # Jag har varit mamma till en tonåring nu i tre år, och tro mig, jag är ingen expert på att kommunicera med tonåringar. Men jag har lärt mig några mycket värdefulla lektioner. # Om du har en tonåring, vet du hur svårt det är att prata med dessa underbara små människor för att de är så distraherade av deras hårda #cyber #liv. Faktum är att det är många gånger jag måste smsa min dotter bara för att få henne att kommunicera med mig! # Så, hur är det bästa sättet att kommunicera med våra tonåringar? Jag tycker att det är en bra idé att komma ihåg att tonåringar arbetar för att bli vuxna. Det är en så pinsam ålder att de desperat vill ha samma respekt som de äldre men fortfarande länge för att vara barn. # Här är några dos och don ' ts jag har lärt mig längs vägen. # Du hittar mer information om ditt barns cellulära här: # Som alltid, från mig till dig i hälsa & lycka ". # Optimala celler, "dig barn & women ' s health coach". http://bit.ly/2AhaXo8
Kommunikation
Det är så lätt att falla in i att göra och tänka som alla andra eller i grupptänk. Jag var med i en grupp några gånger där gruppen delades i 2 läger. Den som var ledare fick en del med sig och de hördes mest men de hade fel.
De är inte alltid de som hörs mest och högst som har rätt, snarare är det väl så att de som är trygga med det de tror inte behöver ropa så högt för de vet ändå att…
View On WordPress