Okey, 26 år, kille, bloggar? Gay? Lite kanske om man frågar den Bästa. Men här i Skien måste man hitta på saker att göra, fördriva tiden, så i brist på annat får det bli att skriva om vardagliga händelser, reflektioner och allmänt ointressanta saker som händer runtomkring mig.
Självklart kommer ni få läsa mycket om den Bästa, vet ni inte vem hon är så föreslår jag att ni surfar in på den Bästas blogg och läser om ungefär samma skit som jag skriver om!
Dagen i fråga kommer bjuda på lite städning (whopaa) och räkningar som ska betalas. Jag ska försöka luska ut hur man betalar räkningar från norska till svenska konton, spännande.
Vaknade idag och kände mig förvånansvärt utvilad med svullna händer och värkande knän (gammal gubbe). Den Bästa ville ha kaffe, papi fixade såklart eftersom att jag är hennes lilla hund! Hon knäpper med fingrarna och jag hoppar. Efter lite morgonsurf och diverse blogguppdateringar bosatte hon sig i badrummet med allt smink och ungefär nu kom hon ut. White trash stod det tydligen på schemat idag.
Köpte förresten en jävligt fin bäverfitta!