Painajaiset ei ole enää hukkumisesta Tukehdun vain ajatukseen sun lähtemisestä Öisin herään pelossa että et oo enää siinä vieressä Kiedon kädet ympärilles tiukemmin ku muiden Pelkään että jos en tee niin sä häviät Painotan sanoja 'rakastan sua', koska pelkään että jos en, saatat unohtaa sen Haluan vaan että jäät
HerraAnonyymi



















