Nå kan dere bli med meg til Lisboa, for nå er den lansert, boka! Jeg har lenge tenkt at jeg burde fortelle om byen, livet som er og var, menneskene, favorittstedene og turene jeg går med Stella. Jeg har jo bodd der. Jeg begynte på boka i påsken i fjor, da koronaen kom og jeg ikke kunne reise. Så da reiste jeg gjennom skrivinga. Hver eneste dag sender jeg Lisboa en tanke, og lengter voldsomt tilbake. Tilbake til Lisboa og trappene til Sankt Crispin får du i bokhandelen. 📖🇵🇹☀️❤️🎷 #lisboa #bok #reise #reiseskildring #escadinhasdesãocrispim #nocomprendopress (ved Escadinhas De São Crispim 20) https://www.instagram.com/p/CN9xPBhJ0do/?igshid=1qbfycf4pmg5w










