Aquaman (Film)
---Alıntı (Yazan: Xenetotyp3)--- Filmi izleyenler çok meth ediyor, siz izlediniz mi? İzlediyseniz düşünceleriniz neler? ---Alıntı Sonu--- Şahsen izlemedim ama DC evreninin en iyi filmlerinden biri olabilir izlemeye değer. https://www.msxlabs.org/forum/sinema-tv/510139-aquaman-film-yeni-mesaj.html










