kahvaltı için biber yıkıyım demiştim bakın sadece bibere dokundum ordan da yüzüm mü ne kaşındı nolduysa yüzüme dokunma gafletinde bulundum ve abartmıyorum tam yarım saattir yüzüm yanıyo. ya siz bu biberi nerden topladınız da getirdiniz bu nası bişi sadece dokunmayla bile yüzüm cayır cayır yanıyo ağlıycam












