18 Mart “kurtuluşumuz” 23 Nisan “çocukluğumuz” 19 Mayıs “gençliğimiz” 30 Ağustos “zaferimiz” 10 Kasım “unutamadığımız”

❣ Chile in a Photography ❣
Keni

JVL
"I'm Dorothy Gale from Kansas"
Three Goblin Art

Product Placement
art blog(derogatory)
noise dept.
styofa doing anything
trying on a metaphor

@theartofmadeline
todays bird

tannertan36

祝日 / Permanent Vacation
Cosmic Funnies

Kiana Khansmith
Misplaced Lens Cap
Show & Tell

★
Stranger Things

seen from United States
seen from Malaysia
seen from Australia

seen from Malaysia
seen from Malaysia
seen from United States

seen from United States

seen from United States
seen from United Kingdom

seen from United Kingdom
seen from China

seen from Bulgaria

seen from United States
seen from T1

seen from Türkiye
seen from United Kingdom

seen from Australia

seen from Singapore

seen from Netherlands

seen from United States
@adamyaziyoryaa
18 Mart “kurtuluşumuz” 23 Nisan “çocukluğumuz” 19 Mayıs “gençliğimiz” 30 Ağustos “zaferimiz” 10 Kasım “unutamadığımız”
18 Mart “kurtuluşumuz” 23 Nisan “çocukluğumuz” 19 Mayıs “gençliğimiz” 30 Ağustos “zaferimiz” 10 Kasım “unutamadığımız”
“Ben sensiz bin gece kan yuttum,
Sen bir gece sensiz kalmadın mazursun..”
18 Mart “kurtuluşumuz” 23 Nisan “çocukluğumuz” 19 Mayıs “gençliğimiz” 30 Ağustos “zaferimiz” 10 Kasım “unutamadığımız”
"Sen, ben, bi’kaç kişi, bırakmışız bütün işi
Vurmuşuz kendimizi yollara
Uzunlar yanıyo’ arabamızda
Bu ışık hepimize fazla, geceyi böler."
“Dışarıdan hiç yol gitmemişim gibi duruyor ama içimden üç yüz elli kilometre koştum.”
"Cenazesi çok kalabalıktı. Yaşarken ihtiyacı olan insanlar şimdi gelmişlerdi. Daha önce kimse ona çiçek almamıştı. Şimdi ise mezarı çiçeklerle kaplıydı. Bu hayatın nasıl bir oyunuydu?"
"Gereğinden fazla merhamet, vatana ihanettir!"
Mustafa Kemal Atatürk
"Kim bilir nerelerden düştüm,
Nerelerim kanadı,
Hiç anlamadılar."
Ülkü Tamer
Efendi erkeğin acımasız bir erkeğe dönüşmesi;
John Steinbeck şöyle özetliyor;
"Bir insana dengesini kaybettirip, sonra da normal davranmasını bekleyemezsiniz."
"Bu dünya bana karşı kurulmuş bir tuzak.
Hatta bir mayın, doğduğum gün üstüne basmışım."
"Neyse, namussuz bi fırlama olmadığıma üzülecek değilim. Sadece adaletsiz dünya, bu kadar fazla adaletsiz olmayaydı iyiydi."
"Atlar koşarken yorulduğunu anlamadığı için çatlayarak ölebiliyormuş. Fedakarlık yaparken, kendimi ihmal edişim geldi aklıma .."
"Anlıyorum. Benim zaten bütün sıkıntım sizi çok iyi anlamamdan kaynaklanıyor."
Ferhan Şensoy
"Sartre Bulantı’da: "Yalnızlık; düşündüklerinizin kafanızın duvarlarına çarpıp tekrar içerde kalmasıdır.” diyor. Yalnızlık, etrafında kimsenin olmaması değil, seni anlayan birilerinin olmamasıdır. İnsan insanın sadece anlayışına muhtaç. Çünkü insan, yaşarken anlaşılmalıdır."
Hayatının en zor zamanlarını geçiriyorsundur ama dost bildiklerin, sevdiğin, arkadaşın sandıkların hiç birisi yanında yoktur, yapayalnızsındır. Belki de çok bile yaşadık bu lanet dünyada. İstediğimiz bir gram sevilmek, güvenebilmek, mutlu olabilmekti onlarda olmadı.