hello vonnie
RMH
Sade Olutola
Show & Tell

祝日 / Permanent Vacation
NASA

❣ Chile in a Photography ❣
ojovivo
🪼
occasionally subtle

Discoholic 🪩

oozey mess
todays bird
One Nice Bug Per Day
Lint Roller? I Barely Know Her
Not today Justin
DEAR READER
No title available
noise dept.
No title available

seen from Malaysia

seen from United States

seen from Netherlands
seen from Malaysia

seen from Malaysia

seen from Germany

seen from France

seen from France

seen from United States
seen from Chile

seen from Malaysia

seen from Singapore
seen from Malaysia

seen from United States
seen from Chile
seen from United States
seen from Malaysia
seen from Netherlands
seen from Canada
seen from United States
@alaskawashere
Savcı Esra: Niye geldin?
Behzat: Sen niye ağladın?
Savcı Esra: Geçti gitti boş ver..
Behzat: Çık çık çık… Geçmedi gitmedi, sen niye ağladın?
Savcı Esra: Behzat sen akıllı bir adamsın ama konu kadınlara gelince biraz salaklaşıyorsun galiba.
Behzat: Hee.
Savcı Esra: Ben sana diyorum ki adamlar gelip seni alacak, gideceksin. Bu işin sonu yok! Belki senelerce tutuklu kalacaksın, ne zaman döneceğin belli değil, senin umurunda değil. Ağladım… Çünkü seninle konuşamadım. Ağladım, çünkü sen beni görmüyorsun. Ve ben seni seviyorum.
Behzat: Ama ben bunu bilmiyordum.
Savcı Esra: Bilmiyorsun… Tabi nereden bileceksin. Sen ancak birisi öldüğünde duygusal yaklaşıyorsun. Senin duygu radarına girmek için illa ölmek mi lazım Behzat?
Behzat: Yok, hayır. Yapamam ben.
Savcı Esra: Haklısın. Cesaretin olmadan ne yapacaksın ki? Hayatımda tanıdığım en korkak adamsın. Herkese meydan okuyorsun ama kendi duygularından korkuyorsun. Geçmişe saplanıp kalmışsın. En büyük felaketler senin başına gelmiş dimi? En büyük acıları sen çekmişsin, ben hiç bir bok bilmiyorum ki. Acı nedir? Bilmem. Yalnızlık nedir? Bilmem. Dünyanın ekseni kaydı Behzat, 12 cm yerinden oynadı sen bana 1 cm bile yaklaşmadın! Saplantılısın…
Behzat: Hee, ne güzel söyledin. Saplantılıyım ben. Benden bir bok olmaz, biz seninle hep kavga ederiz, mutsuz oluruz biz seninle.
Savcı Esra: Mutsuz olalım, ne var! Biz de mutsuz oluruz. Ben seninle mutsuzluğa da varım…
“Mezarlıkta bile yetişir çiçek. Beni niye sevmedin?”
seni kaybetmekten korkmayacak insanlar için çabalama
“ sonra herkes kendi dünyasına daldı, geçti geçmez dediğimiz zaman. kuşları unuttuk. ”