Hadi kalk gidelim bu şehirden
Game of Thrones Daily

Kiana Khansmith
Xuebing Du
No title available
NASA

roma★
wallacepolsom

Kaledo Art
art blog(derogatory)

PR's Tumblrdome
Show & Tell
Monterey Bay Aquarium
Jules of Nature

Origami Around

#extradirty
$LAYYYTER
One Nice Bug Per Day
will byers stan first human second

No title available
styofa doing anything
seen from United Kingdom

seen from Singapore

seen from United Kingdom
seen from United States

seen from Türkiye

seen from United Kingdom

seen from Portugal
seen from Brazil

seen from China
seen from France

seen from Malaysia
seen from Malaysia
seen from Malaysia

seen from Singapore

seen from France

seen from Portugal

seen from Malaysia

seen from Kazakhstan

seen from United Kingdom
seen from Finland
@everythingsisfine-blog
Hadi kalk gidelim bu şehirden
“Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçecekmiş gibi gelecek. Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçmeyecek..”
— Cesare Pavese (via umutbittigezegeniyakin)
Davamlı olaraq ‘mən hər kəs kimi deyiləm’ deyib, fərqli hərəkətlər etməyə çalışan insanlar həmişə mənə sıradan gəlib. Əksinə ‘məndə sıradan bir insanam’ deyib, sadə həyat yaşayan insanlar isə daha fərqli gəlir. Çünki axır vaxtlar hər kəs 'fərqli olacam’ deyib eyniləşir.
Çok sıkıldım ben artık aşık olmak istiyorum
“Her şeyden soyutlanmak” sanırım istediğim bu. İçimdeki engeli aşamadığım sürece bu böyle olacak.
Dizi karakterlerine aşık olmayı acilen bırakmam gerekiyor
kitap karakterlerine de
“Haykırırcasına gülerken de seni istiyorum yanımda..hıçkırıklara, gözyaşlarına boğulurken de..”
— (via umutbittigezegeniyakin)
Her gün bildirim geliyor ama hiç biri mesaj kutusundan değil.
Annnemden nefret ediyorum babam evleniyor kendime yurt bakmaya başlamalıyım sanırım
İnsanoğlunu , yapabileceklerinin ve olabileceklerinin sınırsızlığını fark etmek kadar korkutabilecek başka şey yoktur .
- Søren Kierkegaard
Yağmur, dünyada ki en güzel şey olabilir
“Kim bilir, belki bi gün seninle yan yana güneşin batışını seyrederiz…”
Güneşin doğuşunu izleyelim biz
Fazla insan çarpıntı yapıyordu.
Gereğinden fazla insan ruha zarardı.
Bir iki dost ona yetiyordu........
Herhangi bir şeyin inandığım gibi olmayışını çok zor kabulleniyorum ama kendimi buna ikna ettiğim zaman dünyanın en acımasız insanı olabiliyorum. Biri ya da bir şey beni yanıltırsa onu komple silerim, kabullenmesi ne kadar zor olursa olsun.
İnsanlar kırıcıydı,
Kitaplara kaçtım!!!! ......