Anlaşabilirsek tekrar karşılaşabiliriz
Jules of Nature
hello vonnie

PR's Tumblrdome

blake kathryn
Three Goblin Art
d e v o n
Lint Roller? I Barely Know Her
noise dept.
"I'm Dorothy Gale from Kansas"
will byers stan first human second
sheepfilms
Cosmic Funnies
almost home

if i look back, i am lost
Stranger Things
One Nice Bug Per Day
🪼

Discoholic 🪩

izzy's playlists!

Kaledo Art

seen from United States

seen from United Kingdom

seen from Malaysia

seen from United Kingdom
seen from Netherlands
seen from United States

seen from United States

seen from Singapore
seen from United Kingdom

seen from Germany
seen from Finland

seen from Algeria
seen from Türkiye
seen from United States
seen from Slovakia
seen from United Kingdom

seen from Singapore

seen from United States

seen from Singapore
seen from United States
@kayakubilay
Anlaşabilirsek tekrar karşılaşabiliriz
Bencede
#
# yap diyor ne yapacağımı dahi bilmiyorum artık, zaman dur eskiden huzur ve tad vardı diye isyan sesi geliyor insanın....
#eski
Sevmek ya da sevilmek yeterlidir. Gerisini sormayın. Yaşamın karanlık kıvrımlarında bulunacak başka bir inci yoktur. Sevmek tamamlanmaktır.
Victor Hugo
#victorhugo
#bebeksikoku
#kuzeyisiklari
#northern #lights
#baby #smell
🦋💙
Keşke o gün;
O son gün bavulunu aceleyle toplasaydın.
Bakmasaydın yüzüme sevgiyle.
Birkaç kötü söz ne iyi olurdu o anki görüntüye.
Yapmadın.
Keşke yüreğimi kanatsaydın.
Bari bunu yapsaydın.
Acımasızca davransaydın keşke bana.
O zaman her şey çok daha kolay olurdu.
En azından özlüyor musun yoksa unutuyor musun, bilirdim.
Oysa şimdi sadece susmak zorundayım.
Hem de içimde kocaman bir yangın varken.
Bir de yüreğimi susturabilsem var ya…
Ne iyi olurdu.
Ah, ne iyi olurdu.
#bebeksikoku
Belki de ben sevmeyi bilemedim, ne dersin.
Belki de haklı nedenlerin vardı gitmek için.
Belki ağır gelmiş olabilirim hayatına.
Belki de taşıyamadığın kadar yük yükledim sırtına.
Kim bilir…
Yine de,
Yine de böyle gitmemeliydin be.
Böyle gitmek mi olur.
Hem de sevgi dolu…
Gözlerinde bir hüzün,
“Bırakma ellerimi,” der gibi…
#bebeksikoku "özledim"
Yalnızım.
”Yaşadığım bunca acıyı içime sığdıran tek kelime bu.
Bu söz seninle yaşadığım tüm güzelliklerin de karşılığı ayrıca.
Bu söz gözündeki değerim.
Sana olan derin hasretim…
Keşke susabilsem şu an.
Keşke sessiz isyanlarımı içimde bastırabilsem...
Kapatsam gözlerimi ve düşünmesem geçmişte yaşanılan ne varsa.
Seni bu kadar özlemesem…
Seninle ilgili bir şey aklıma geldiğinde öyle canım yanıyor ki.
Özlemin öylesine içimi kanatıyor ki.
Oysa daha dün gibi gidişin…
Kokun hâlâ üzerimde.
Dün merhaba diyordun bana.
Bugün ise elveda…"
her şeyden vazgeçip sana ev olmaya çalışırken sokakta kaldım. bir kalbin varsa buna ağlarsın.
mesela hiç mi demiyorsun ulan onun da kalbi vardı diye ....
Yılan deliğinde kalsın, tatlı dile gerek yok!
Frida Kahlo'nun dediği gibi:
"Bir dik duruşun; kaç yenilgi, kaç gözyaşı, kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz."
Kendimi artık değerli hissettiğim yerde olmak istiyorum
#kedim Sevgi NEDİR diye sorsanız? Fotoğrafi gösteririm 💚🐞 küçük hanım 🐱
Seni saklayacağım inan..
Yazdıklarımda, çizdiklerimde,
Şarkılarımda, sözlerimde..
Sen kalacaksın kimse bilmeyecek..
Ve kimseler görmeyecek seni..
Yaşayacaksın gözlerimde.. .
Özdemir Asaf
Seni hayran hayran anlattığım tüm insanlardan çok utandım... #bebeksikoku
Açık hava konseri parkta... 12 kişi ile birlikte Yavuz Bingöl 'e rakip olduk konser sayısı ile öne geçtik, bizim de kavalimiz olmasa da flütumuz var 🤪