Θέλω να σου στείλω...
Στείλε

Kaledo Art
🪼
Aqua Utopia|海の底で記憶を紡ぐ
hello vonnie
Claire Keane

Janaina Medeiros
Keni
No title available
ojovivo

Discoholic 🪩

No title available

JVL

❣ Chile in a Photography ❣
wallacepolsom
Lint Roller? I Barely Know Her

shark vs the universe
"I'm Dorothy Gale from Kansas"
will byers stan first human second

Product Placement

JBB: An Artblog!
seen from Canada

seen from Türkiye

seen from United States

seen from United Kingdom

seen from Malaysia
seen from Italy

seen from United States

seen from United States

seen from United States

seen from Canada
seen from United States

seen from Netherlands

seen from United States
seen from United States
seen from Italy
seen from United States
seen from T1

seen from Australia
seen from Malaysia
seen from Canada
@metaksi--mas
Θέλω να σου στείλω...
Στείλε
Ταινίες που αξίζουν να δω;;
Δεν έχω ιδέα
Σου αρέσουν οι μεγαλύτεροι;
Εξαρτάται για τι διαφορά μιλάμε 😂
Τι φάση με batman?!
Άσε άσε
Γειά σου :) έχουμε να μιλήσουμε καιροο
Εε στείλε μου βρε παιδί μου 🙄
Αντε περιμένω
Είσαι πάρα πολύ όμορφη 😊 σε ζηλεύω
❤️❤️
Μην επιμένεις να μου λες πως δεν με ‘χεις προδώσει. Για ένα δικό σου τίποτα, τα πάντα έχω δώσει
Αγαπητοί followers,
Στείλτε κανένα ασκ μην χεστούμε.
Ευχαριστώ
Μ’ένα σου βλέμμα απ’τα αδιέξοδα βγαίνω!
Κι ας μου τάζουν το σύμπαν προτιμώ ένα χάος με σεναα.. κάνεις λαθος μου ειπαν μα δεν ακους φως μου κανενανννν
Ένα χάος με σένα η ζωή μου γλυκιά σκοτοδίνη στο γκρεμό δίχως φρένα μ’ οδηγείς κι έχω εγώ κάθε ευθύνη🎧🎶
Κι αγκαλιά μου, να σ είχα..
Όλη νύχτα!!
Στείλε μου όταν θα έχεις πιει..και πες μου πόσο με θες
Να μου στείλεις
Ένα μήνυμα, στείλε μου ένα μήνυμα, ό,τι κι αν μου γράψεις εγώ θα καταλάβω. Όχι άλλη σιωπή, με κούρασε η σιωπή. Βαρέθηκα να θέλω να σου μιλήσω και να μην μπορώ. Δεν έχω περιθώριο να κάνω το βήμα, το ξέρεις. Καν’ το για εμένα μια φορά. Στείλε μου ό,τι θες, ό,τι ώρα κι αν είναι -δεν κοιμόμασταν ποτέ νωρίς εμείς οι δυο. Μου έχει μείνει ακόμη αυτό το κουσούρι, τότε όμως είχα κάτι να κάνω. Τι κι αν δεν ήσουν εδώ, εγώ έτσι ένιωθα.
Η οθόνη δεν ανάβει πια κι αν ανάβει δεν είσαι εσύ. Χτυπάει μήνυμα και δεν κοιτάω καν αν είναι το δικό μου, γιατί ξέρω πόσο δειλός είσαι, πόσο εγωιστής είσαι. Η ώρα είναι τρεις κι εγώ σε σκέφτομαι και σου μιλάω κι εσύ δεν απαντάς. Είσαι για ποτό, έχεις βγει, καυλαντίζεις, πίνεις, μιλάς με άγνωστες. Και ας μην πίνεις βασικά. Κανείς τα υπόλοιπα και όπως είναι λογικό η σκέψη τους πονάει πιο πολύ.
Τώρα, ναι, που έχεις πιει. Βγάλε από μέσα σου όλα αυτά που νιώθεις για εμένα. Βρίσε με, πες μου πως εγώ φταίω για όλα. Πες μου συγγνώμη που με πλήγωσες, πες μου ότι σου έχω γαμήσει τη ζωή και τον εγκέφαλο. Πες μου ότι με θες, ή ότι με σιχαίνεσαι ή ότι σου λείπω.
Μόνο κάνε κάτι. Έχω σκάψει τόσο την ψυχή μου για εσένα που ό,τι κι αν μου γράψεις θα πέσει μέσα. Θα έχεις πιει αρκετά για να στείλεις; Δε θέλω άλλο τίποτα, μόνο ένα μήνυμα κι ας είναι και μεθυσμένο. Για την ακρίβεια μεθυσμένο το θέλω περισσότερο.
Και ας μη θέλεις να μου στείλεις. Και ας νομίζεις ότι με έχεις ξεχάσει πια τελείως. Όταν κάποια στιγμή με θυμηθείς, εγώ θα περιμένω τότε.
Ξέρω ότι δε θα εμφανιστείς ποτε κάτω από το σπίτι μου, ποτε δε θα με παρακαλέσεις. Σε έμαθα. Και ξέρεις κάτι; Μπράβο σου. Μακάρι να είχα τη δύναμη σου έτσι ώστε κάθε φορά που περνάω μπροστά από το σπίτι σου να μη σταματάω ούτε κλάσμα του δευτερολέπτου.
Να μου στείλεις λοιπόν. Ακόμα και αν το μόνο πράγμα που θες είναι να πεις σε κάποιον ποσό άσχημα πέρασες την μέρα σου και ποσό αγενείς είναι οι άνθρωποι γύρω σου. Και αυτό μου φτάνει. Πολύ αστείο ξέρω. Αλλά πως με κατάντησες έτσι; Ακόμα και αυτό μου φτάνει. Αρκεί να μου στείλεις.
Να μου στείλεις..
Δεν είναι βλέμμα αυτό, είναι ηφαίστειο!
Σ'αγαπώ..Αυτό ειν’ το θέμα..!
Μην προσπαθείς να γεμίσεις το κενό σου, αδειάζοντας άλλους..!