Hallo iedereen wij zijn van Johan de witt en wij doen een project over verschillende culturen in schilderwijk en wij gaan rond schilderswijk om mensen de interviewen over hoe zij het hebben in schilderswijk en wat zij er van vinden.
Dit is onze onderzoeks vraag:
Wat zijn de voor en nadelen van leven in een multiculturelen wijk?
We doen dit omdat het interesant is en goed is om te weten en het is ook heel goed voor mensen die willen verhuizen en meschien naar een multicultureel wijk gaan.











