Keşke kedi olsaydım ya en azından sevilirdim..
seen from South Korea
seen from United States
seen from Russia
seen from Russia
seen from France
seen from China
seen from United States

seen from Austria
seen from China
seen from China

seen from United States
seen from China
seen from United States

seen from United States
seen from China
seen from South Korea
seen from France
seen from Germany

seen from Taiwan
seen from France
Keşke kedi olsaydım ya en azından sevilirdim..
Bir meditasyon ritüeli olarak hayatına pozitif olarak anlam katan 50 kişiyi yazacakmışım. Benim hayatıma pozitif anlam katan kişi sayısı 5 amk..
SINAVIM BİTTİ ŞİMDİ ANANI SKMEYE GELİYORUM TATİL..
3 gün sonra;
-Birazda burada mı yatsam?
Çok güzel gülüyorsun. Bunun farkında mısın?
Kimsenin alnında şerefsizdir uzak durun yazmıyo maalesef..
Beni eski karanlığıma döndürme..
Postlarınız güzel ama ingilizce...
Bütün gece uyuyamadım bu gece uyurum diye ama yeni dizi ne güzel öyle..