
#dc comics#dc#batman#batfam#bruce wayne#dick grayson#batfamily#tim drake#dc fanart




seen from Malaysia

seen from Canada
seen from Saudi Arabia
seen from Brazil

seen from Canada

seen from Malaysia
seen from United States
seen from United Kingdom
seen from Canada
seen from Germany
seen from United Kingdom
seen from Russia
seen from Germany
seen from Germany
seen from United States

seen from Hungary

seen from Hungary
seen from United States

seen from Canada

seen from Hungary
abimin uyku düzeni benim matematikle olan ilişkimden daha bozuk. bunu düşünerek kendimi avutayım
şiir gökyüzüydü ya da şiir sadece yüzüydü..
Tek kişilik ordu, Savcı Sayan, Tebrikler.. Ayrıca, Şırnak'ın tercihi de çok güzel bir cevap oldu, bazı kesimlere. Ülkemin Güney Doğusu sesini çıkardı baskı ve korku politakasının halk tarafından nasıl bertaraf edebileceğini göstedi. Siyaset denilen çetrefelli yol tüm halkın kaderini belirler, politakının temeli ise yalan bir düzen üzerine kurulmuş bir sistemdir zaten (bence) .. Kimi cebini doldurmaya bakar, kimi toprağını satmaya, kimi ezanını susturmaya.. Can almaya kadar çıkar bu yol.. Asl olan vatanın bekasıdır, biz bunu unuttuk , sokakda başörtülülere yapılan saldırılardan tutun da tercihinden dolayı insanları aşağalamak için göbeğini kaşıyan adamlar, makarnacılar diye birbirimize öteleştik. Sade bir vatandaşın bile rahatlıkla okuyabileceği dünya gündeminden uzaklaşıp, 25 kuruşluk poşetlerden, tanzim satış noktalarına kadar, Suriyeli kardeşlerimizi bile düşman görüp siyasete alet ettik.. Halkın seçimine saygısızlık öyle bir tavan yaptıki, insanlara koyun yakıştırması yapıp alay ettiler.. Çok uzun bir hikaye bu, engebeli, inişli çıkışlı bir yol. Bu yolda herkes bir yön tutmuş giderken, aynı bayrağın altında nefes aldığımızı fark etmeliyiz, Doğusuyla, Batısıyla, Türküyle Kürdüyle ortak verdiğimiz bir mücadelenin sonucunda kanımızı döktüğümüz bu topraklar birlik ve beraberlik türküleri söylediğimiz sürece daha da kuvvetlenecektir, insanların tercihi ne olursa olsun, temel ilke kardeşlik olmalı.. Türkiye tüm renkleriyle al bayrağın gölgesinde sonsuza dek var olacaktır.. Allah'ın izni ile... Güzel günler göreceğiz.
Duydum ki El Koynunda
Çok Çabuk Sıkılmışsın,
Dönmek İçin Bin Çare,
Bin Yol Arıyormuşsun..
Özlemişim sesini, duydum bugün, durdum sonra, ağladım, ağladım ve ağladım,
duydum, acıyor şimdi..
biraz sussaydım, bağırmazdın, ısrar etmeseydim, sinirlenmezdin, özür dilerim. beni haps etmek isteyecek kadar sevdiğin için baba. etrafımda ki herkesden nefret ettiğin için. yalnız olduğum için bana kızdığın için, bunu değiştirmek istediğim için kızdığın için. özür dilerim, belki alışırm, birazcık daha bekle lütfen baba. belki duymayacağımı sandığın kelimelerini duyduğum, bir yalancıya benzetildiğim için, özür dilerim.
keşke sen de benim gibi dört duvar arasında ağlasan. baba.