Yeni bir manga buldum derken çok çabuk bitti hatta aynı mangakanın farklı bir mangasını daha bitirdim yine de doyamadım Zhang Jing’in çizimlerine..Heterophia Fansup’a sonsuz teşekkürler..Küçük bir not ; Gece sakın okumayın:))
seen from Italy
seen from United States
seen from Australia
seen from Jordan
seen from United States
seen from China
seen from China
seen from Türkiye
seen from Netherlands
seen from Spain
seen from Spain

seen from Malaysia
seen from Spain
seen from France
seen from United Kingdom
seen from Netherlands
seen from Türkiye
seen from Taiwan

seen from Italy

seen from France
Yeni bir manga buldum derken çok çabuk bitti hatta aynı mangakanın farklı bir mangasını daha bitirdim yine de doyamadım Zhang Jing’in çizimlerine..Heterophia Fansup’a sonsuz teşekkürler..Küçük bir not ; Gece sakın okumayın:))
Yeni bir webtoon’a başlamanın sevincini yaşıyorum..İsmi The Friendly Winter..Komedi ve dram birarada.Okuyacaklar için ;
https://manga-tr.com/manga-the-friendly-winter.html
https://mavimanga.com/manga/the-friendly-winter/
Yeni bir manga bulmanın sevinci içindeyim dostlar:)
Neden bitti haaaa nedeeeeeeeeeenn? :( Mangaka Nogiri Yoko ve çevirmen Mabushi Majo’ya çok teşekkürler:)
Daha çokk bölümm gelsinn.!!! Nooluuur.. pleaseee :(((((