hayattan birşey öğrendiysem o da şudur; herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı.
seen from China

seen from United States

seen from Singapore
seen from Yemen
seen from Netherlands

seen from Canada
seen from China
seen from Yemen

seen from France
seen from Greece

seen from Maldives

seen from Germany

seen from United States

seen from United States
seen from India
seen from China

seen from Germany

seen from United States

seen from United States
seen from United States
hayattan birşey öğrendiysem o da şudur; herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı.
Hata yapmaktan korkmayın. #hata #yanlislik #yanlis #basari #zafer #iz #business #aslavazgeçme #umit #umudunukaybetme (Sahrayıcedid) https://www.instagram.com/p/CNGBTc7r15U/?igshid=1zlswl81aprj
😱
Takip ettigim bi cocugun yanlislikla tweetini favladim sonra hemen hesabimi kapattim. Acaba gormus mudur? Gormemistir yaa. Gormesin:@:@:@:@@
...Bazen öyle birini seversinki; "Olsa yanlışlık , olmasa Yalnızlık"...
Anlık ileti diyorum bu duyguya:)
Çırılçıplak soyundum gözlerin olmadıgı ıssız bir yerde. Uzandım rüzgara, sadece gözümü kapadım ve dinledim sessizliği... Ne karnımın tokluguydu hissettiğim ne de canımın hiç bir şey istememesiydi. Şu anın tadını çıkarmakti sadece. Şükretmekten başka hiçbir borcum yoktu kimseye. Gözümü actım ve korktum kaybetmekten. Serinlik yerini ürpertiye bıraktı ve gelecekti bir an ve bozulacaktı düzgün giden bu durum. Anın tadını çıkarmayı bile beceremeden gözlerimle hislerime de hakim olamadım. Süzülen sadece gerceklerdi. İhtiyaclar arttıkça beraberinde gelecekti ağır yükler. İhtiyacları karşılamak icin gereksinim duyduklarımızdi bizi etkileyen. Gercek olmayan duyguları yansıtma biçimimizdi. Sahte kimlikler altında, sahte hesaplar icin kandırdık hep. Ne istediğimizi kendime bile söylemeye cesaret edemedim(k). Cesur olmak sonuclarına da katlanmaksa çıkan sonuçla mutlu olmayı bilmeliyim. En sevdiğimi söylediğim insana bile her an aklımdan geceni onu üzeceği gerekçesiyle söylemiyorum. Peki onu neyin üzeceğini nerden çıkaripta nasıl karar veriyorum. Gercekten seviyorsam ve aklımdan o an geçeni bile söyleyemiyorsam bu nasıl bir paylaşımdir. Ben, sevmeyi kendi egom icin mi, yoksa sevgimi sırf sevgiliden biraz olsun sevgi görebilmek icin mı sectim bilmiyorum. Ama Ben yaşadığım "bu anın" muhtesemliginden bahsederken ki durumdan korkularimla yüzleştiğim ana kadar birine bir yere anlatma ihtiyacı hissettim. Sadece bu bile beni insan kılıyor. Ötesi var mı? varsa ötesi SafGercek olmak ve inanmak.