Att (nästan) sluta röka
Vape är inget mindre än en fantastisk teknik. De flesta som har försökt sluta röka innan den tekniken dök upp vet hur otroligt svårt det kan vara. Det är inte sällan som försöken bara håller några veckor, innan man börjar röka som vanligt igen. Känslan av misslyckande är lika säker som amen i kyrkan, och kommer med första blosset. Knepet är att byta teknik. Då går det mycket lättare. Med e-cigg och essenser går det att fortsätta röka, men man byter från giftig rök och tobakssmak till något betydligt bättre. Det finns ett oräkneligt antal olika smaker, och nästan alla som byter till att röka på detta sätt älskar flexibiliteten som det ger. Därför har de inte bara en stor flaska med sin personliga favoritsmak. De har dessutom mängder av olika smaker för olika tillfällen. Att det aldrig stör någon annan och att rökaren slipper gå ut, är ju såklart ytterligare plus. Själv byter jag aldrig tillbaka.













