Και ο ουρανός έγινε πυρ και μανία -Λαμια 11/2/18
Αυτές τις φωτο τις ανέβασα πριν 2 χρόνια περίπου, και δε περίμενα ποτέ να έχουν τόσο απήχηση. Και καθώς έχω να ασχοληθώ χρόνια με το μπλογκ απλά τις άφησα. Αλλά θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι τις φωτο αυτές δε τις τράβηξα εγώ, αλλά μια φίλη μου, και αν θα θέλατε να δείτε περισσότερη δουλειά της, αφήνω εδώ το ίνστα της. https://www.instagram.com/creativity_is_left_handed/






















