SelamunAleykümm, yaklaşık iki ay sonra ben geldimm. 🌸 Ara ara uğradım buraya aslında da çaktırmadım. Çok stresli , bol ağlamaklı , buram buram hüzün kokan aylar oldu benim için Nisan ve Mayıs. Lise hayatımın son aylarıydı. Bitsin artık dediğim yakındığım okuluma dolu dolu gözlerle , her köşesini ezberimde tutmak isteyerek baktım. Hocalarımın son kez derslerine girdim. Arkadaşlarımla lise sıralarında son vakit geçirişlerimizdi. Bu günleri ileride özleyeceğimin, çok değerli zamanlar olduğunun bilinciyle yaşadım . Mezuniyet törenimiz oldu. Her ne kadar hüzünlü olsam da yeni yollara koyulabileceğimizi, hayallerimize ve hedeflerimize giden yolda bir kapıdan daha geçtiğimizi bilmenin sevincini de hissettim. Tabii bir de sınav maratonu vardı. Umutlarım çok tükendi. Çok şey yapmam gereken zamanlarda hiç bir şey yapmadığım oldu. Netlerimde zirveyi de gördüm son zamanlarda dibe de battım. Felaket tellalığı yapmaya çalışan iç sesimi kulak ardı edip kendime güvmeyi seçtim ve öyle devam ettim yola. Bugün sınav giriş yerlerimiz açıklandı. Şimdi sınava 15 gün var. Son düzlükteyim ve çalışmayı yoğun bir şekilde sürdürmeliyim. Bir de bugün dişci korkumu hâla yenemesem de ilk kez dişimi çektirdim. Bu mübarek günlerde bana da dualarınızda yer verirseniz çok sevinirim.