Hola chicos! realmente como se explico antes, necesito ayuda y seria muy lindo si uds me ayudan compartir, aunque no puedan comprarme nada el que rebloguen se aprecia.
POR FAVOR SI ESTÁN INTERESADOS, MANDEN MENSAJES POR INTERNO.
Por interno les iré explicando como sera el medio de pago, se resolverán las dudas sobre el personaje y demás preguntas que tengan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
ENGLISH
Hi, guys! really as explained above, I need help and it would be very nice if you help me share, even if you can't buy me anything, the reblogging is grateful.
PLEASE IF YOU ARE INTERESTED, SEND A PRIVATE MESSAGE
By message I'm going to explain the form of payment, I will also answer any doubts about the character and other questions that you have about the drawing.
Versión Ingles














