Vizem 1 yıllık çıkınca ,bu yıl Şubat,Nisan, Haziran ,Temmuz ve Kasım olmak üzere yurt dışı seyahatlerimin b.kunu çıkardım. Bir derlemeyle post olarak paylaşayım anı kalsın diyorum ama bir türlü elim varmadı. Niyet ettim niyet eyledim eurotrip güncelerimi akıtmaya dashboarda .
Vizem 2 yıllık çıktı, yine bokunu çıkardığım, hemen hemen her ay yurtdışında olduğum zamanlardan geçtim. Ama hala "eurotrip günceleri" serisini elim varıp da yapamadım .
Ülke gündemi müsaade etmiyor gibi...










