DMY Felsefe yeni yazı
DMY Felsefe, yeni felsefeler :) : https://www.dmy.info/felsefe-iyi-midir-kotu-mudur/
Felsefe iyi midir kötü müdür?
Daha önce felsefenin tek bir şey olmadığını söylemiştik. Yüzlerce farklı anlamda kullanılan bir sembol iyi de olabilir kötü de olabilir. Bir bağlama göre değerlendirilir. Felsefe İyidir Felsefe farklı bağlamlardaki dil oyunlarında değil de orijinal geleneğine işaret ediyorsa bireylerin eleştirel düşünme yeteneklerini geliştirir. Felsefe iyi midir diye tüm insanlara sorulsa çoğunluğun iyidir demesi daha olasıdır. Felsefe Kötüdür Felsefe orijinal anlamına aykırı şekilde “boş iş” anlamında kullanılabiliyor. Felsefe bireysel olarak kişiler için kötü olamaz, zira herkese uygun bir felsefe akımı vardır. Yalnız toplumda tartışma kültürü ve bireysel özgürlükler asgari düzeyde değilse mahalle baskısı yüzünden birey zarar görebilir. Bireysel Açıdan Felsefe Bireysel düzeyde



















