İmkansızlıklar diyorum rahat bırakın beni. Hiçbir şey istemiyorum. Anlayın artık ve çekip gidin.
M.
seen from Yemen

seen from Japan
seen from France
seen from Japan

seen from Japan
seen from Russia
seen from Chile

seen from Poland
seen from Chile

seen from Chile
seen from United States

seen from United States
seen from Canada
seen from Canada
seen from United States
seen from United States

seen from Germany
seen from Canada

seen from Germany

seen from Russia
İmkansızlıklar diyorum rahat bırakın beni. Hiçbir şey istemiyorum. Anlayın artık ve çekip gidin.
M.
Sevgili Ezikler, Sevgili Kaybedenler,
Bir arada değilsek, yolunda gitmeyen bir şeyler var demektir. Bu yüzden, yardıma ihtiyacı olan birini gördüğünüzde lütfen ona sırtınızı dönmeyin. Bu noktaya gelene kadar korkarak yaşadım. Hoş değildi. Kaygıyla doluydum. Neler olacağı konusunda, geçmiş hakkında düşünüyordum sürekli. Ama vazgeçtim.
Siz de korkmayın. Bunu, kendinize yapmayın.
Kim olmak istiyorsanız o olun. Kiminle olmak istiyorsanız onunla olun. Sonra olduğunuz o kişi ile gurur duyun. En önemlisi, kendinizi çok sevin.
Ve sizin gibi olan, yüreyiğinizdeki sevgiyi yayacak, elinizden tutup hayallerinize ortak olacak birini bulduğunuzda onu sakın bırakmayın. Gitmek istediğiniz yolda yürümekten çekinmeyin. Size engel olmak isteyenler olacaktır, vazgeçmeyin.
O yol sizi nereye götürürse götürsün...
Şimdi bana ve kendinize bir söz verin. Sevdiğim bir yazarın da dediği gibi;kaybeden ol anın en iyi yanı, kaybedecek bir şeyinin olmayışıdır.
İşte tam da bu yüzden kendinize karşı dürüst olun.
Fikirleriniz ve hayalleriniz için cesur olun.
Onlara engel olmak isteyenlerin karşısında dimdik durun.
İyiliğe inanın.
Ve şunu unutmayın.
Biz, kaybedenleriz. Ve böyle çok güzeliz.
Neden mutlu olduğumuz günler anında geçip giderken, üzgün olduğumuz günler asla bitmiyor? Hayat, buda başka bir acımasızlığın mı?
Gördün mü bak artık bir adım daha atamıyor insan, ağlamak geliyor içinden ağlayamıyor, sessizce yakın uzaklığında yaşıyor. Bu çaresizlik değil de nedir!?
Yazankadın
Lan bi gidin
KRAL AMİNTAS TAŞ MEZAR
Muazzam bir yer👣👣
Ve en kötüsü de ne biliyor musunuz? Ben susadım ve evde misafir var.