my side of an art trade with @impopentti (they drew me kitty and bun (i tried to make hearts but i cant make hearts w/ this keyboard bc alt+3 makes this £))
seen from France

seen from Maldives
seen from China

seen from Malaysia
seen from Poland
seen from United States
seen from United States

seen from Malaysia
seen from United States
seen from United States

seen from Germany

seen from South Africa

seen from Malaysia

seen from Slovenia

seen from Canada
seen from United States

seen from Singapore
seen from France

seen from South Africa
seen from Slovenia
my side of an art trade with @impopentti (they drew me kitty and bun (i tried to make hearts but i cant make hearts w/ this keyboard bc alt+3 makes this £))
impopentti replied to your post: Nyt jäin kattomaan uusimpien disney-le...
Antti LJ Pääkkönen on mun suosikki, mut en kyl tiiä onks se ihan Steven matskuu. :’D
Emmä Stevenistä tiedä, mutta en löytäny kauheesti youtubesta ainakaan niin en osaa sanoa tarkkaan.
apua en ollu ees huomannu et noin moni ihminen oli koittanu auttaa mua pastan keittämisen kaa ;_; ♥ tää on nyt semmonen kiitollisuuden osotus, olette ihania!!
Jos teille heittäis jonku paskan Pieni Ereneito laulucoverin sanat, ni tapahtuisko sille mitään?
Suattaapi olla että tapahtuu mutta suattaapi olla ettei tapahukkaa!
impopentti
replied to your post
“Frostissa olleille tiedoksi”
No mä mietinki ku kuitenki tosi moni tuttu oli silleen että tää projekti kiinnostaa ja että miitissä vois käydä kääntymässä.
joo, näin valitettavasti pääs käymään :( kelasin itekki et enemmän porukkaa oli sanonu tulevansa ku lopulta tuli ja sit syy oli tollanen :/
tagged by shizuuchans uw u
Name: catrina
Nicknames: cat, riina, kata
Birthday: february 3rd
Gender: female
Sexual + Romantic Orientation: straight
Height: 171cm
Favorite color: blue
Time and date at current moment: 11.16am 10th of december
Average hours of sleep: 6-7 hours or 8 on good nights
Last thing I googled: "matkahuolto"
First word that comes to mind: hä
A place that makes me happy: home
How many blankets I sleep under: 1
Favorite Fictional Character(s): kaneki ken from tokyo ghoul comes in my mind rn c::
Book: Before I Die by Jenny Downham
Animation: moomins
TV show: friends, orange is the black, kimmo
Favorite Beverage: coke
Favorite Food: lasagne
Last movie I’ve seen in cinemas: Vadelmavenepakolainen
Dream Wedding: havent really thought about it, so ye
Dream Job: idkkk
im gon tag diamondbizzle, iusemusictopray, hola-tropics, justavirus, impopentti, kawaiibandwhore, vesikeuhko, gothgreninja !1
For some reason my computer's anti-virus program send me a message that your blog is dangerous. Any idea why?
wow my blog is so low quality that even anti-virus programs are on alert
(seriously though, I scanned my computer and checked my URL but didn’t find anything, and to my knowledge I shouldn’t have had triggered any virus-blogs that have been going around lately? So I don’t really know what could be causing this?)
impopentti said: No. WHAT HAVE YOU DONE? 8D playing with fast imagination is fun