"Keşke burada olsan. Kimsem yok burda, hiç kimsem, korkumdan başka."
- Franz Kafka-
One Nice Bug Per Day
Lint Roller? I Barely Know Her
wallacepolsom
Today's Document
occasionally subtle
Keni
Aqua Utopia|海の底で記憶を紡ぐ
NASA
Cosimo Galluzzi
trying on a metaphor
DEAR READER

❣ Chile in a Photography ❣

ellievsbear
Mike Driver
Misplaced Lens Cap

tannertan36
Alisa U Zemlji Chuda

Discoholic 🪩
art blog(derogatory)

titsay
seen from China

seen from Germany

seen from Germany

seen from Malaysia

seen from Poland
seen from United States
seen from United States

seen from Malaysia

seen from Norway
seen from United Kingdom

seen from Mexico

seen from United States
seen from Portugal
seen from T1
seen from United States

seen from Austria

seen from United States
seen from United States

seen from Thailand

seen from Germany
@bayanportuga
"Keşke burada olsan. Kimsem yok burda, hiç kimsem, korkumdan başka."
- Franz Kafka-
Meğer ne çok yanarmış canı insanın, baktığı yerde göremeyince görmek istediğini..
-Cemal Süreya-
"Seni unuttum sanıyorsun, değil mi? İnsan kalbini bir yerde bırakıp devam edebilir mi?"
-Cemal süreyya-
- Acılarım kaç gün sürecek portuga?
+ 40 gün.
- 40 gün sonra mı geçecek?
+ Hayır, alışacaksın.
"Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu.."
-Dostoyevski-
Bazı kadınlar vardır, hiç öpülmemiş, hiç saçları okşanmamış, sevilmemiş, gözlerine bakılmamış, korkarak büyümüş, ağlatılmış, kırılmış ama kimseleri kırmaktan korkmuş, sevdiği zaman tam sevmiş, beklemiş, özlemiş ses etmemiş, sadece beklemiş hayatın onu da güldürebilmesi için çok beklemiş.
"Dayanılmaz olan aslında yaşam değil, insanlarmış."
-Franz kafka-
Normalde kimseyi kıskanmam, ama ailesi ile arası çok iyi olup, bir sürü arkadaşı olan kişiler..
"Ama bilirsin, çirkin çocuklar sevilmez, başlarını yaslayacakları bir göğüs bulamazlar, saçları okşanmaz, elleri tutulmaz, başında masallar okunmaz, anlıyor musun? Bu böyledir, her zaman böyledir.."
"Kim bilir kaç kişi ayrı yataklarda, birbirine sarılarak uyuyordur.."
- Özdemir asaf -
"Neyine bağlandım ki bu kadar.. Bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi?"
- Özdemir asaf -
"Gülmek iyi bir tedavidir, öyle değil mi?"
-Sinestezya-
"Lütfen sabah kahvaltı vermeyeceğiniz, aksam masal anlatıp, öpmeyeceğiniz çocuğu dünyaya getirmeyin."
- İlber Ortaylı -
Efsaneye göre insanların iki tane güneşi varmış. Birisi sabah gün doğunca diğeri ise sevdiği gülünce açarmış. Bu yüzdendir ki bazı insanlara gün doğsa bile güneş açmaz, içinde ki karanlık aydınlanmazmış.
Bazen sığınmak istersin bir yüreğe, belki, yağmur dinene kadar, belki de sonsuzluğa kadar.
- Turgut Uyar -
Maalesef sen delisin, çatlaksın, sıyırmışsın. Ama sana bir sır vereyim mi; iyi insanların çoğu öyledir.
- Alice harikalar diyarında , Şapkacı -