Jos omistat HYVÄKUNTOISIA pyyhkeitä ja/tai lakanoita (pussi- ja alus) joita olisit valmiita lahjoittamaan Ukrainaan pakolaiskeskuksiin ihmisille jotka ovat kaiken menettäneet:
Suuntaa Keuruun Juhannuskonferenssiin (18-21.6) joka järjestetään Keuruun Isossa Kirjassa ja voit ne viedä Missiotelttaan.
Tämän keräyksen tekee Fida joka pakkaa ja lähettää kaikki hyväkuntoiset lahjoitukset heidän yhteistyökumppanille Vifanialle. Tällä hetkellä ei muita lahjoituksia tarvita. Jos kysyttävää on niin voi laittaa mulle viestiä!
Mitä @ananastus yllä sanoi. Jakakaa niin tumpussa kuin oikeassa elämässäkin, kiitos ja lahjoittakaa, jos voitte!
#voin myös tarvittaessa passittaa eteenpäin jos asutte tampereella/lähistöllä :)
Jos asutte Tampereella tai lähistöllä, @ananastus voi viedä lahjoituksia eteenpäin.





























